ساری؛

نشست تخصصی عکس خبری و مستند در حوزه هنری مازندران

نشست تخصصی عکس با موضوع جایگاه عکاسی خبری و مستند در انتقال مفاهیم و تاثیر در جامعه به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در حوزه هنری استان مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهدی معصومی، معاون فرهنگی هنری و مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان مازندران، به تبیین نقش عکس و اهداف برگزاری نشست تخصصی و تولید کتاب چشمه پرداخت.

وی هنر عکاسی را رسانه ای زنده دانست که لحظه های گذرا را ثبت می کند.

معاون فرهنگی هنری و مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان مازندران گفت: رشد جایگاه عکاسی، انسجام هنرمندان عکاس، پیشبرد هنر عکاسی در استان، حمایت از تولید اثر فاخر، شناسایی و جذب استعدادهای جوان، از جمله مواردی بود که در این رابطه به آن اشاره شد.

روابط عمومی حوزه هنری استان مازندران اعلام کرد ، در این نشست تخصصی، محمد نوروزی، پیشکسوت عکاسی خبری و مطبوعات ، به هدفمندی و برنامه دار بودن عکاسی اشاره و به تبیین واهمیت عکاسی در جامعه پرداخت.

وی به ایجاد ارتباط عکاسان با یکدیگر و فعالیت های بیشتر تاکید کرد و کتاب عکس را به عنوان یک سند ماندگار حایز اهمیت و ارزش دانست.

سروری مدیر پایگاه خبری و تحلیلی عکس چیلیک نیز، به گویایی و تاثیرگذاری عکس در جهان امروز اشاره کرد و گفت: با بهره گیری از فرایند تولید کتاب عکس به ارزش ها و مولفه هایی که پس از تولید عکس ایجاد می شود.

انتهای پیام/آ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.