اول اردیبهشت ماه؛

مسدود شدن پل ناجیان در غرب کرخه بدلیل عملیات تعریض

به منظور انجام عملیات تعریض پل ناجیان در غرب کرخه، این پل از اول اریبهشت ماه بر روی خودروهای سبک و سنگین مسدود می گردد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ رضا نجاتی، فرماندار شهرستان شوش اظهار داشت: ممنوع شدن تردد خودروها بر روی پل شهید ناجیان به منظور انجام عملیات تعریض این پل می باشد.

وی یکی از مطالبات به حق مردم شهرستان شوش را تعریض پل شهید ناجیان عنوان کرد و افزود: با پیگیری استاندار خوزستان، معاونت عمرانی استانداری، مدیر کل راه و شهرسازی و مجموعه مدیریت شهرستان شوش عملیات تعریض پل شهید ناجیان از اول اردیبهشت ماه اجرایی می گردد.

نجاتی خاطرنشان کرد: عملیات تعریض این پل حدود 6 ماه به طول خواهد انجامید ضمن اینکه براساس تدابیر اندیشیده شده به منظور تردد خودروها به بخش فتح المبین یک دهانه پل شناور در کنار پل شهید ناجیان بر روی رودخانه کرخه جهت تردد وسایل نقلیه سبک راه اندازی شده و مسیر دسترسی آن نیز آسفالت شده است همچنین مسیر جایگزین برای تردد خودروهای سنگین پل نادری تعیین شده است.

فرماندار شوش طول مسیر جایگزین را 1 کیلومتر عنوان کرد و اذعان داشت: ایمن سازی، نصب علائم راهنمایی و روشنایی این مسیر نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی اعتبار لازم برای اجرای این طرح را بالغ بر 750 میلیارد ریال بیان کرد و گفت: با اجرای این طرح عرض پل شهید ناجیان به 11 متر افزایش خواهد یافت.

خط کشی جاده ها، تعمیر و تعویض چراغ های راهنمایی، نصب تابلوهای هشدار دهنده و لزوم ارائه ی طرح های فرهنگ ترافیکی از مهم ترین موضوعات مطرح شده در نشست شورای ترافیک شهرستان شوش بود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.