آبادان؛

توقف فعالیت های عمرانی در مسیر شلمچه

از امروز تمامی فعالیت‌های عمرانی در مسیر خرمشهر به شلمچه متوقف‌ شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛اوالی سرپرست مدیریت شهری سازمان منطقه آزاد اروند از سهولت در تردد زائران در مسیر شلمچه به عنوان دلیل توقف فعالیت ها نام برد و گفت: قریب به اتفاق فعالیت‌های عمرانی که در مسیر خرمشهر به شلمچه و در جهت فراهم سازی شرایط تردد روان و آسان زائران آغاز شده بود تا حدود زیادی به اتمام رسیده است.

سامان اوالی  با تاکید دوباره بر توقف سایر فعالیت های عمرانی در مسیر شلمچه افزود: بخش اندکی از کارها همچون تعریض پل مراحل نهایی خود را طی می کند که طی چند روز آینده به اتمام می رسد. با افزایش ۵۰ هکتار به فضای پیشین پارکینگ خودرو در شلمچه این فضا به ۷۵ هکتار بالغ شده است که گنجایش پارک همزمان ۲۰ هزار خودرو را دارد.

به گفته اوالی، پارکینگ‌های ایجاد شده در مسیر شلمچه جوابگوی نیاز زائران برای پارک خودروشان بوده و از این بابت مشکلی وجود ندارد.

مسئول زیر ساخت‌های شلمچه در ستاد اربعین سازمان منطقه آزاد اروند در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در زمان حاضر ۳۵ دستگاه اتوبوس کار جابجایی زائران در مسیر میدان مقاومت تا مرز شلمچه را به طور شبانه روزی به انجام می رسانند.

اوالی افزود: در صورت نیاز امکان افزایش تعداد اتوبوسها وجود دارد.وی افزود: جابجایی مسافران از طریق راه ریلی نیز در جهت تسهیل در امر رفت و آمد زائران به نقطه صفر مرزی شلمچه انجام می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.