ابراز نگرانی ژنرال بازنشسته ارتش آمریکا نسبت به آینده جهان

سرهنگ بازنشسته ارتش آمریکا با اشاره به تشدید تنش‌ها در شبه جزیره کره اعلام کرد تاکنون به این اندازه نسبت به آینده آمریکا و جهان نگران نبوده است.

ابراز نگرانی ژنرال بازنشسته ارتش آمریکا نسبت به آینده جهان
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل؛ "لارنس ویلکرسون"، سرهنگ بازنشسته ارتش آمریکا با ابراز نگرانی نسبت به تشدید تنش‌ها در شبه جزیره کره اعلام کرد تاکنون به این اندازه نسبت به آینده آمریکا و جهان نگران نبوده است.

ویلکرسون که مدتی به عنوان رئیس دفتر "کالین پاول"، وزیر خارجه اسبق آمریکا فعالیت داشته در مصاحبه تلویزیونی با شبکه ام‌اس‌ان‌بی‌سی گفت: امروزه ارتباطات جهانی در بحرانی‌ترین شرایط خود به سر می‌برد و در همین راستا، تاریخ آمریکا نیز یکی از پر سروصداترین دوره‌ها را پشت سر می‌گذارد. آمریکا جنگ ویتنام، دو جنگ در عراق و بحران موشکی کوبا را پشت سر گذاشته است. ولی باید بگویم هرگز نگرانی من به اندازه بحرانی که جهان امروزه با آن مواجه است، نبوده و واقعا برای آینده جهان و آمریکا نگران هستم.

اظهارات سرهنگ بازنشسته ارتش آمریکا در پی افزایش تنش‌ها میان آمریکا و کره شمالی، استفاده از "مادر بمب ها" در افغانستان و حمله موشکی آمریکا به سوریه حاکی از رشد موج نگرانی در میان مقامات نظامی و کهنه سربازان آمریکایی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار