گلزاده:

زیرساخت حرفه‌ای برای باشگاه به یادگار می‌گذاریم

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: با اجرای برنامه بلند مدت زیرساخت حرفه‌ای برای باشگاه به یادگار می‌گذاریم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گلزاده در پایان جلسه هیئت مدیره پرسپولیس اظهار کرد: برنامه ریزی 5 یا 10 ساله برای باشگاه در نظر داریم تا چشم انداز روشنی برای پرسپولیس ترسیم کنیم.

وی در ادامه عنوان کرد: همچنین درباره موضوعات جاری باشگاه و مشکلاتی که از قبل مانده بود در جلسه امروز هیئت مدیره حل و فصل کردیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره برنامه 5 ساله گفت: ما این برنامه را طرح ریزی کردیم تا جایگاه اصلی پرسپولیس تا 10 سال دیگر مشخص شود و همچنین شرایط این باشگاه در جامعه ورزشی معلوم شود.

گلزاده درباره اینکه مدیران ورزشی زود تغییر می‌کنند و برنامه‌های 10 ساله عملی نمی‌شود بیان کرد: ما قصد داریم زیرساخت حرفه‌ای برای باشگاه به یادگار بگذاریم و این برنامه محور باشگاه قرار بگیرد. طاهری دوران مدیریتی مناسبی در باشگاه پرسپولیس داشته و این دستاوردها باید در باشگاه باقی بماند. همچنین برنامه بلند مدت باعث می‌شود که باشگاه از تغییرات زیاد آسیب نبیند.

وی درباره جشن قهرمانی پرسپولیس بیان کرد:‌ هیئت مدیره در جریان برنامه ریزی فدراسیون فوتبال برای این جشن نیست و اطلاعی از این موضوع نداریم.

گلزاده گفت: درباره وضعیت پاداش قهرمانی پرسپولیس با توجه به اینکه این جلسه در مورد مسائل مالی نبود بر این اساس در مورد پاداش هم صحبتی نشد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره نگرانی هواداران از تمدید نشدن قرارداد کامیابی‌نیا و رفیعی اظهار کرد: طاهری و برانکو برنامه ریزی خوبی انجام می‌دهند و هواداران نگران این موضوع نباشند، با توجه به عملکرد خوب طاهری و برنامه ریزی برانکو به طور حتم در روزهای آینده خبرهای خوبی برای هواداران خواهیم داشت.

وی درباره حمایت حامیان مالی از باشگاه پرسپولیس بیان کرد: در برنامه بلند مدت سعی کردیم که ساختار اقتصادی باشگاه هم پیش بینی کنیم و باشگاه به یک مدل درآمدزایی وابسته نباشد و بتواند به روش‌های مختلف درآمدزایی کند تا در سال‌های آینده پشتوانه خوبی برای باشگاه باشد.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس در پایان درباره افزایش اعضای هیئت مدیره خاطر نشان کرد: این موضوع در اختیار ما نیست و وزیر ورزش و جوانان در این مورد تصمیم گیری می‌کند. همچنین در این مورد صحبتی نشده است.


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار