پرسپولیس مشکلی برای برگزاری جشن قهرمانی در روز چهارشنبه ندارد

باشگاه پرسپولیس مشکلی برای برگزاری جشن قهرمانی در روز چهارشنبه ندارد.

پرسپولیس مشکلی برای برگزاری جشن قهرمانی در روز چهارشنبه نداردبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پندار خمارلو در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در ارتباط با شایعات مطرح شده بابت  تغییر زمان مراسم اهدای جام اظهار کرد:  هیچ خبری در ارتباط با تغییر برنامه اعلام نشده است. آخرین خبر، به برگزاری مراسم در روز چهارشنبه و در بازی با پدیده خواهد بود و هیچ تغییر در کار نبوده است.

وی درباره مطالبی که در مورد تشکیل جلسه در تبریز منتشر شد، ادامه داد: کدام جلسه؟ در این باره نشستی نداشتیم. اصلا مگر ما برگزار کننده مراسم هستیم که بخواهیم برنامه‌ریزی کنیم. مراسم اهدای جام را سازمان لیگ برتر برگزار می‌کند. سازمان لیگ هم چهارشنبه این هفته را برای این برنامه به ما اعلام کرد. اخبار دیگری هم که در این ارتباط منتشر شده است صحت ندارد. باشگاه پرسپولیس مشکلی برای این برنامه ندارد و  برانکو هم هیچ مخالفتی با این زمان نداشتند. 

خمارلو درباره اظهارات منتشر شده از قول وی بیان کرد: من هیچ صحبتی درباره احتمال تغییر برنامه نداشتم. از ما درباره این موضوع سوال شد که گفتم: مراسم را سازمان لیگ برگزار می‌کند و اگر تغییر برنامه‌ای وجود داشته باشد، از سوی آن ها اعلام می شود که البته هیچ خبری نبوده است و ما هم مثل هواداران برای روز چهارشنبه منتظر برگزاری مراسم اهدای جام هستیم که اقدامات و هماهنگی‌های مربوط به آن از سوی سازمان لیگ انجام می‌شود.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد:  در گفتگوی تلفنی هم که با  بهمنی در سازمان لیگ داشتم وی تاکید کرد برنامه سازمان لیگ، برگزاری آیین اهدای جام  در بازی برابر پدیده است مگر اینکه پرسپولیس به خاطر برنامه آسیایی خود ، خواسته ای داشته باشد که اعلام کردیم با توجه به اینکه این تاریخ اعلام شده بود و بسیاری از هواداران نسبت به تهیه بلیت بازی و تدارک سفر اقدام کرده اند مشکلی با این مساله نداریم. البته باشگاه در ابتدا در جریان این برنامه ریزی نبود.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.