عبدی: عملکرد پرسپولیس در ایران و آسیا متفاوت است/ خداحافظی عنایتی شروعی دوباره بود

کارشناس فوتبال گفت: نتایج پرسپولیس در لیگ برتر با لیگ قهرمانان آسیا تفاوت محسوسی دارد.

حسین عبدی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ شانزدهم اظهار کرد: من از قهرمانی شاگردان برانکو بسیار خوشحال هستم و امیدوارم قهرمانی پرسپولیس در فصل آینده نیز تکرار شود و موفقیت این تیم تداوم داشته باشد.

وی افزود: پرسپولیس توانست رضایت هواداران را جلب کند و سه هفته زودتر از پایان لیگ به مقام قهرمانی برسد، اگر پرسپولیس هر سه دیدار آینده خود را واگذار کند تاثیری در قهرمانی این تیم ندارد و سایر تیم ها باید به دنبال کسب عنوان نایب قهرمانی باشند.

عضو سابق هیئت مدیره پرسپولیس با اشاره به تفاوت عملکرد این تیم در لیگ برتر فوتبال کشورمان و لیگ قهرمانان آسیا گفت: نتایجی که پرسپولیس در لیگ کسب کرده با لیگ قهرمانان آسیا تفاوت نسبتا محسوسی دارد زیرا استانداردهای فوتبال ایران و آسیا متفاوت است.

وی ادامه داد: مدیران و کادرفنی پرسپولیس براساس ارزیابی خود از شرایط لیگ ایران اقدام به جذب بازیکن کردند در حالیکه باید برای حضور مقابل حریفان آسیایی نیز چاره ای می اندیشیدند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس افزود: دو دیدار آینده پرسپولیس مقابل الهلال و الوحده در لیگ قهرمانان آسیا از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در صورت پیروزی برابر این دو تیم، شاگردان برانکو به مرحله بعد صعود می کنند.

عبدی در مورد تقویت تیم پرسپولیس در فصل آینده تصریح کرد: پرسپولیس اکنون باید چارچوب و ساختار تیم خود را حفظ کند، آنالیز دیدارهای فصل گذشته و فصل جاری می تواند به مسئولان این باشگاه کمک کند تا با اضافه کردن دو یا سه بازیکن جدید، تیم پرسپولیس را تقویت کنند.

کارشناس فوتبال در پایان با اشاره به خداحافظی رضا عنایتی از دنیای بازیگری فوتبال عنوان کرد: عنایتی در تیم های مختلفی که حضور داشت گل های ارزشمندی به ثمر رساند، به نظر من خداحافظی او شروعی دوباره بود و من امیدوارم عنایتی از این پس فعالیت بیشتری در زمینه های اجتماعی، فرهنگی داشته باشد و برای وی آرزوی موفقیت می کنم.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
وحید کلهری
۱۷:۵۲ ۲۷ فروردين ۱۳۹۶
اقای عبدی .تفاوت مربیان ایرانی ومربیان خوب خارجی در همینه .پرسپولیس قهرمان لیگ میشود ولی در اسیا حذف میشود.