مدیرکل استاندارد بوشهر:

21 جایگاه سی‌ان‌جی فاقد ایمنی لازم

مدیرکل استاندارد استان بوشهر گفت: از 34 جایگاه سی ان جی موجود در این استان سه جایگاه آن غیرفعال و 21 جایگاه نیز ایمنی لازم را ندارند.

21 جایگاه سی‌ان‌جی فاقد ایمنی لازم
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمدرحیم بهره‌مند روز یکشنبه در حاشیه نشست بررسی جایگاه‌های سوخت رسانی گاز طبیعی سی ان جی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شاخص ایمنی جایگاه‌های سی ان جی 130 مورد است که 15 مورد آن بحرانی و مهم‌تر از دیگر شاخص‌هاست، افزود: 14 جایگاه س ان جی در استان بوشهر مربوط به شهرداری‌هاست.

وی با تاکید بر توجه به ایمنی جایگاه‌های سی ان جی بیان کرد: برای ارتقای ایمنی جایگاه‌های سی ان جی در استان بوشهر نشست های متعدد و تذکرات لازم به صاحبان آنها داده شده که انتظار است هر چه زودتر ایمنی موردنیاز را فراهم کنند. جایگاه‌های سی ان جی فاقد ایمنی لازم جان شهروندان را به مخاطره می اندازد از این رو در این زمینه بدون هیچ اغماض با جایگاه‌هایی که از ایمنی لازم بویژه در 15 شاخص مهم از استاندارد و ایمنی برخوردار نباشد، برخورد می شود.

بهره مند از تعطیل شدن هشت جایگاه سی ان جی استان بوشهر به سبب نداشتن ایمنی لازم خبر داد و گفت: به مسئولان این هشت جایگاه که دارای وضعیت بحرانی از نظر شاخص ایمنی هستند تا یک هفته برای حل مشکلات آنها مهلت داده می‌شود در غیر این صورت این جایگاه ها تعطیل و مهر و موم می‌شود.
 
وی یادآور شد: پوسیدگی، زنگ‌زدگی، نشست گاز، نداشتن شیر اطمینان و شیر قطع کن از جمله موارد بحرانی در جایگاه‌های سوخت سی ان جی استان بوشهر است.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.