آذری: ثبات حرف اول را در تیم می‌زند/ پرسپولیس شایسته قهرمانی بود

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: پرسپولیس شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی در لیگ برتر بوده است.

به گزارش  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید آذری مدیر عامل باشگاه ذوب آهن اصفهان پس از پیروزی 2 بر یک تیم تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: بازی را بسیار خوب شروع کردیم و به پایان رساندیم. به نظرم مستحق پیروزی در این دیدار بودیم و بعد از بردی که مقابل بنیادکار ازبکستان به دست آوردیم، این پیروزی خیلی به ما کمک کرد.

وی ادامه داد: به تمام عوامل تیم خسته‌نباشید می‌گویم، خداراشکر با این 3 امتیاز خارج از خانه‌ای که به دست آوردیم، به رده چهارم جدول صعود کردیم و به نظرم ما بازی 9 امتیازی‌ را بردیم.

آذری در خصوص قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر بیان کرد: تبریک می‌گویم به تیم پرسپولیس برای قهرمانی‌ و فکر می کنم پرسپولیس شایسته‌ترین  تیم برای قهرمانی بود، امیدوارم این تیم در آسیا هم موفق باشد. در مورد ذوب آهن هم باید بگویم ما تلاش می‌کنیم جایگاه‌مان در جدول خوب باشد، به نظرم این توهین است اگر بخواهیم از الان نفت را بازنده فینال جام حذفی بدانیم. نفت تیم بسیار خوبی است، اعتقاد دارم فینال جام حذفی به هیچ وجه قابل پیش‌بینی نیست. مطمئن باشید بازی ساده‌ای را هیچ یک از تیم‌ها نخواهند داشت.

مدیر عامل تیم فوتبال ذوب اهن اصفهان در پایان در مورد وضعیت حسینی سرمربی این تیم برای فصل آینده خاطر نشان کرد: تیم ما چهارم جدول است و تلاش می‌کنیم تمام تمرکزمان را روی دو بازی آینده بگذاریم. احساسم این است که ثبات حرف اول را در تیم می‌زند، حسینی بهترین گزینه است و زحمت زیادی برای تیم ما کشیده است. اعتقاد راسخی به او دارم و باید تصمیم جمعی درباره فصل آینده بگیریم. حسینی نشان داد تصمیمی که برای سرمربیگری او در تیم گرفته شد درست بوده اما اجازه دهید در مورد آینده، آینده تصمیم بگیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار