منصوریان: برخی آقایان از ایران فرار کنند/ خنده هوادار را به گریه تبدیل نکنید

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در میکسدزون ورزشگاه آزادی گفت: اگر قرار باشد بازیکنان به دلیل مصاحبه جریمه شوند، برخی ها باید از ایران فرار کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،
علیرضا منصوریان پس از دیدار استقلال و لوکوموتیو ازبکستان در میکسدزون ورزشگاه آزادی اظهار داشت:  امروز صبح یک چالش بزرگ را پیش رو داشتیم و اصلاً برای برخی مهم نیست که نماینده ایران در لیگ قهرمانان هستیم. اگر امروز بازی را واگذار می‌کردیم چه کسی جوابگوی پرچم کشورمان و میلیون‌ها هوادار بود؟! در حال حاضر تاکید می‌کنم که بیش از هر چیز نیاز به آرامش داریم. یک زمانی دنبال زمین تمرین بودیم، اما الان خیلی به عقب‌تر برگشتیم و دنبال آرامش هستیم. اگر قرار است بازیکنان به دلیل مصاحبه جریمه شوند، برخی ها باید از ایران بروند.

وی ادامه داد: بعضی ها دوست دارند اسمشان را بیاوریم تا مشهور شوند اما از وزیر خواهش می کنم که ورود کند و ما را از آسیب ها نجات دهد. سلطانی فر را از سال 1995 می شناسم و فقط وی می تواند این مشکلات را از بین ببرد.

منصوریان درباره این که گفته می شود پول توجیبی حقدوست را می دهد، گفت: سعی من این بود که به بازیکنان مثل پسرم کمک کنم. جوانان ما فقط به مجموعه داخل تیم کمک می کنند. از خانواده شفیع زاده کمک می گیرم اما همواره باید منتظر بمانم تا دوستان داخل مجموعه حاشیه ای ایجاد کنند.

منصوریان در مقایسه هیئت مدیره دو باشگاه پرسپولیس و استقلال عنوان کرد: رمز موفقیت پرسپولیس اتحاد است، اما در مجموعه ما رفتارهای آماتور انجام شد. در کنار این مسائل  تصمیم گرفتیم در تیم‌مان اتحاد به وجود بیاوریم که موفق بودیم. اعضای هيئت مدیره خیلی از باشگاه‌ها را نمی‌شناسم. مانند این که در ذوب‌آهن فقط سعید آذری را می‌شناسم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: در ابتدای فصل به بازیکنان جوانم گفتم هر مشکلی دارند آن را از طریق بزرگ‌ترهای تیم به من برسانند، اما این مشکلات آنقدر زیاد شده است که بازیکنان بزرگ‌ ما از درد دل جوان ها خسته شده‌اند. به مشکلات مالی، بی‌احترامی‌ها هم اضافه شده و این بی‌احترامی دوستان است که همه را خسته کرده است. به عقیده من بخش اعظمی از عوامل باشگاه باید از این فوتبال کنار بروند.

وی ضمن تشکر از بهرام افشارزاده اظهار داشت: از افشارزاده تشکر می‌کنم که من را به استقلال آورد. وی از همان روزی که آمدم، در کنارم بودم. افشارزاده همیشه می‌گفت که اجازه بدهم او به عنوان نفر اول سد راه مشکلات باشد. امروز هم افتخاری در کنار ماست و در این روزهای سخت با مشکلات می‌سازد. همه در استقلال روزهای سختی را سپری می‌کنیم و همین‌جا به هواداران اعلام می‌کنم پشت این بردها زحمات زیادی وجود دارد. لازم است بگویم که افتخاری برای حل مشکلات مالی باشگاه برنامه‌ای داشت که مخالفت برخی عوامل در باشگاه مانع اجرای این برنامه می‌شود.

وى درباره طلبش از باشگاه نفت گفت: به عقیده من تاج باید از سال آینده برای باشگاه ها گارانتی در نظر بگیرد. به طور مثال اگر باشگاهی مدعی شد که در یک فصل می‌خواهد 22 میلیارد هزینه کند ضمانت‌نامه بدهد که این هزینه را انجام می‌دهد و اگر از پس آن برنیامد، سازمان لیگ همه حق و حقوق بازیکنان را بدهد.

سرمربى تيم فوتبال استقلال درباره اینکه گفته می‌شود استقلال هم می‌خواهد مثل پرسپولیس از هوادارانش کمک بگیرد، گفت: بله ممکن است ما هم مثل پرسپولیس این طرح را انجام دهیم، به هر حال این دو باشگاه برای وزارت ورزش هست و مشکلات‌شان مشترک است. نباید کاری کنیم که لبخند هواداران به گریه تبدیل شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار