حسینی: خوشحالم که بعد از مدت‌ها توانستیم پیروز میدان باشیم / به دنبال کسب مقام چهارم هستیم

سرمربی تیم ذوب‌آهن گفت: در بازی مقابل پیکان مزد زحماتمان را گرفتیم و به پیروزی رسیدیم.

به گزارش  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در خصوص دیدار تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: با وجود بازی خوبی که در هفته های گذشته انجام دادیم، متاسفانه نتیجه نمی‌گرفتیم و پس از هفته‌ها ناکامی در لیگ مزد زحماتمان را گرفتیم و امروز به پیروزی رسیدیم.

حسینی ادامه داد: بازی خوبی را ارائه دادیم و از ابتدای بازی حاکم میدان بودیم و فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم. خوشبختانه موقعیت‌های ما تبدیل به گل شد و برای تیم و بازیکنانم خیلی خوشحالم. ما بازیکنان خوب و پرتلاشی داریم و امیدوارم این نتایج استمرار داشته باشد و با جایگاهی خوب لیگ امسال را به پایان ببریم. من از همه بازیکنان تیمم راضی هستم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد آینده خود  اظهار داشت: من فقط به بازی‌های این فصل فکر می‌کنم و ما سه بازی سخت در لیگ و سپس لیگ قهرمانان آسیا را در پیش داریم که می‌تواند میدان خوبی برای بازیکنان باشد. حتی این مسابقات برای من هم هیجان‌انگیز است و من هیجان‌زده هستم که در این مسابقات شرکت می‌کنیم.

وی در خصوص بازی‌های آینده تیمش خاطر نشان کرد: ما فقط به بازی مقابل ماشین‌سازی فکر می‌کنیم. بگذارید با این پیروزی خوش باشیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن افزود: من تمرکزم را روی این گذاشتم که لیگ را با مقام چهارمی به پایان ببریم و در لیگ قهرمانان آسیا هم از گروه خود صعود کنیم. در این چند هفته فشار زیادی را تحمل کردیم و امیدوارم به هدفمان برسیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار