اصفهان؛

برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی فوتسال جوانان ناشنوایان در اصفهان

دبیر هیأت ناشنوایان استان اصفهان گفت: دومین اردوی ارزیابی و انتخابی تیم ملی فوتسال جوانان ناشنوایان جهت شرکت در مسابقات جهانی به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا آلویی  اظهار کرد: تیم ملی فوتسال ناشنوایان در رده سنی جوانان برای شرکت در نخستین دوره مسابقات جهانی زیر 18 سال آماده می‌شود.

وی افزود: با نظر کادر فنی تیم ملی، دومین اردوی ارزیابی و انتخابی این تیم در اصفهان برگزار می‌شود که این اردو از روز ‌یک‌شنبه آغاز شده و تا روز پنج‌شنبه نیز در مرکز توان‌بخشی شهید بهشتی اصفهان ادامه خواهد داشت.

دبیر هیأت ناشنوایان استان اصفهان تصریح کرد: 4 بازیکن اصفهانی به نام‌های علی رشیدی، ابوالفضل فلسفین، علی‌اصغر کریمی و حامد بهارلویی حضور دارند.

وی که فیزیوتراپ و پزشکیاری این تیم را برعهده دارد، تصریح کرد: سرمربی‌گری این تیم بر عهده رضا صادقی مدرس اصفهانی و رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا است و حسین شمس نیز مدیر فنی این تیم خواهد بود.

به گفته آلویی، آماده سازی تیم‌های مختلف جهت حضور در المپیاد ورزشی ناشنوایان در شهریورماه سال جاری در یکی از استان‌های کشور که به عنوان میزبان انتخاب می‌شوند، از برنامه‌های پیش‌روی هیأت است.

این مقام مسؤول یادآور شد: برگزاری همایش پیاده‌روی ناشنوایان ورزشکار همراه با خانواده‌ها در روز جهانی ناشنوایان در دستور کار قرار دارد.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.