احمدزاده:هنوز هیچ صحبتی در خصوص موضوع شغلی ما نشده است

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان گفت:برای موضوع شغلی بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی تا به حال هیچ کاری انجام نشده است.

احمدزاده:هنوز هیچ کاری برای موضوع شغلی ما نشده است
محمد احمد زاده در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در روز اول آخرین اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان بیان کرد: تمرینات بسیار خوبی رادر 2 اردوی گذشته پشت سر گذاشته ایم و در این اردو بدون شک به آمادگی کامل دست پیدا خواهیم کرد.
 
وی افزود: خوشحالیم که به عنوان تیم برتر آسیا به جام جهانی صعود کردیم و تمام هدفمان این است که در باهاما روی سکو برویم.
 
احمد زاده درباره حمایت ها از تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: ما حدودا دو سالی است که برای رسیدن به جام جهانی تلاش می کنیم و می خواهیم در ابتدا نتیجه در خور شانی را کسب کنیم تا زحمات بازیکنان و کادر فنی جبران شود و بعدا هم دل مردم را شاد کنیم و در این راه خدا را شکر تا به حال مسئولان هم حمایت خوبی از تیم ملی به عمل آورده اند و با درایت تاج امیدواریم رسیدگی ها به فوتبال ساحلی بیشتر از گذشته باشد.
 
مهاجم تیم فوتبال ساحلی در ادامه اذعان کرد:برای موضوع شغلی بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی نمی دانم چه ارگانی دست به کار شود اما این را می دانم که تا به حال هیچ کاری در این موضوع انجام نشده و امیدواریم که در مسابقات باهاما جزء سه تیم برتر قرار بگیریم تا این مشکل نداشتن شغل بازیکنان هم برطرف شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار