سعیدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

امدادگران کماکان در حال جستجوی مفقودین سیل آذرشهر و عجب‌شیر/ افزایش خسارات به دلیل عدم توجه به هشدارها/ خسارات کشاورزان از محل برداشت سیر

نماینده تبریز گفت: از ساعات اولیه امروز صبح هوا رو به بهبود است اما براساس پیش‌بینی هواشناسی احتمال بارش‌ها و بروز سیل وجود دارد.

"اسماعیل سعیدی" نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به سیل روز گذشته در آذرشهر و عجب شیر گفت: متأسفانه حدود 17 نفر بر اثر این سیل مفقود شده‌اند که تاکنون اجساد سه نفر از آنها پیدا شده است. 
 
وی ادامه داد: امدادگران هنوز در حال جستجو برای پیدا کردن مابقی مفقودان هستند، بر اساس مشاهدات مردم و همچنین فیلم‌های منتشر شده در فضای مجازی سیل تعدادی از خودروها را با خود برده است. 
 
سعیدی با بیان اینکه زمین‌های کشاورزی و منازل مسکونی به دلیل بروز سیل روز گذشته دچار خسارت شده‌اند، اظهار داشت: روستای قلعه جان و قراقیل و همچنین بخشی از مزارع کشاورزی و شهر تیمورلور دچار خسارات شده‌اند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو تصریح کرد: فرمانداری و بخشداری از عصر روز گذشته تاکنون در حال آماده‌باش بوده و مشغول رسیدگی به امور سیل و خسارت‌ها هستند حضور آنها توانسته صدمات مالی و جانی را کاهش دهد، متاسفانه عدم توجه مردم به هشدارها موجب افزایش خسارات شده است. 
 
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: سیل فروکش کرده و از ساعات اولیه امروز صبح هوا رو به بهبود است اما براساس پیش‌بینی هواشناسی احتمال بارش‌ها و بروز سیل وجود دارد.
 
سعیدی با اشاره به اینکه دولت از محل حوادث غیرمترقبه خسارات کشاورزان و آسیب‌دیدگان سیل را باید جبران کند، گفت: عمده درآمد مردم روستای قراقیل و تیمورلو از محل کاشت سیر است و اکنون هم به فصل برداشت سیر نزدیک می‌شویم که متاسفانه این کشاورزان به دلیل بروز سیل روز گذشته دچار خسارت شده‌اند.
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار