کرمان؛

بازگشایی مسیر خیابان بهمنیار به سمت آزادی

خیابان بهمنیار از انتهای خیابان اقبال به سمت آزادی ظرف هفته آینده آزاد می‌شود.

بازگشایی مسیر خیابان بهمنیار به سمت آزادی به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ علی بابایی، شهردار کرمان گفت: پروژه میدان آزادی از برنامه زمان بندی اصلی خود عقب نیست و بر اساس قراردادی که با پیمانکار این پروژه داریم زمان افتتاح این پروژه ۱۰ مهر سال جاری است.

وی با اشاره به اینکه برای افتتاح میدان آزادی شهر کرمان پنج ماه و اندی دیگر فرصت وجود دارد، افزود: مسیرهای خیابان استقلال آزاد شده و در مسیر ضلع غربی خیابان استقلال یک ملک در مسیر بود که آن توسط شهرداری خریداری و ظرف چند روز آینده تخلیه می شود و این مسیر آزاد می شود.

بابایی تصریح کرد: کار روسازی و آسفالت بهمنیار شروع شده و این مسیر حداکثر ظرف یک هفته آینده بازگشایی و این مسیر ارتباطی آزاد می شود.

وی خاطر نشان کرد: ضلع شرقی خیابان بهمنیار حداکثر ظرف یک ماه آینده به اتمام می رسد و سیستم ترافیک و وضعیت کسبه این محله به شرایط قبل از اجرایی این طرح باز می گردد.

بابایی با اشاره به اینکه به طور شبانه روزی در زیرگذرهای خیابان بهمنیار خاکبرداری صورت می گیرد، افزود: حجم عملیات خاک برداری مدنظر زیرگذرهای خیابان بهمنیار ۲۰۰ هزار متر مکعب است که تا کنون ۶۰ هزار متر مکعب آن انجام شده است.

گفتنی است: قطعا تا پایان شهریور امسال این پروژه به پایان می رسد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار