کرمان؛

سامان‌دهی کارگران فصلی و ماشین‌آلات ساختمانی کرمان

مدیر عامل سازمان میادین، میوه و تره بار شهرداری کرمان گفت: با مشارکت سرمایه‌گذار، جایگاه‌ های دائمی مناسبی را برای کارگران و ماشین‌آلات ساختمانی ایجاد شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛محمد حسین مومنی گفت: جایگاه‌های موقت برای استقرار کارگران در نظر گرفته شده ولی سازمان ساخت جایگاه‌هایی دائم و در خور شان برای کارگران و ماشین‌آلات را در برنامه‌ی خود دارد.
وی با بیان اینکه وظیفه‌ی شهرداری فراهم کردن جایگاه مناسب برای استقرار این افراد است که در حال پی‌گیری هستیم افزود: در زمینه‌ی ماشین‌آلات ساختمانی هم جلسات متعددی برگزار شده و به این نتیجه رسیدیم که باید در هر چهار گوشه‌ی شهر، یک جایگاه داشته باشیم که دسترسی مردم و خدمات‌دهی این بخش‌ها بهتر شود و دنبال جذب سرمایه‌گذار در این زمینه هستیم.
وی با تاکید بر اینکه بخش زیادی از کارگران فصلی، از اتباع بیگانه‌ی غیرمجاز هستند که این مسئله مشکلات متعددی را ایجاد می‌کند،گفت: سازمان‌های مربوط مثل اداره‌ی تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نیروی انتظامی باید برای شناسایی و سامان‌دهی این افراد ورود کرده و به وظیفه‌ی خود در این رابطه عمل کنند.
مدیر عامل سازمان میادین، میوه و تره بار شهرداری کرمان خاطرنشان کرد: امیدواریم سامان‌دهی کارگران و ماشین‌‌آلات ساختمانی در سال آینده به نتیجه برسد.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.