کرمان؛

سومین پارک اختصاصی بانوان در راه است

شهردار کرمان گفت:13پارک برای نوروز به فضاهای سبز در کرمان افزوده می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی بابایی در نشست خبری ظهرامروز با خبرنگاران گفت: شهرداری کرمان 20پارک در دست اجرا دارد که از این تعداد 13پارک برای ایام نوروز به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه سومین پارک بانوان کرمان نیز تامین اعتبار شده است اظهار کرد: این پارک در خیابان شیخ احمد کافی کرمان آماده احداث است و دومین پارک بانوان نیز در بوستان ریحانه کرمان به بهره برداری رسیده است.

وی سپس به پروژه های غیرهمسطح کرمان اشاره کرد وخاطرنشان کرد: پروژه میدان آزادی کرمان ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و عمده فعالیت ها در زیرزمین انجام شده در نتیجه شاید شهروندان تغییرات چندانی را شاهد نیستند.

شهردار کرمان تصریح کرد:تاکنون ۸۱۳ شمع زیر میدان آزادی زده شده که برای هر شمع ۵۰ میلیون تومان هزینه شده ، سقف زیرگذر خیابان استقلال نیز کار شده و تملک های اطراف خیابان نیز انجام و در چند روز آینده مسیر رفت و برگشت آن آزاد می شود.

وی از حل مشکل ترافیکی میدان آزادی از سمت خیابان بهمنیار واقبال کرمان خبرداد واظهار کرد: در پروژه پل سیدی کرمان با مشکلات حقوقی روبرو شدیم که مشکل رفع شده است.

بابایی تاکید کرد:خوشبختانه اقدام خوب دیگری که انجام شده راه اندازی دو گرمخانه واستقرار45مرد و20زن معتاد دوره گرد در این اماکن وکمک به وضعیت بهبود آنان از طریق کمک خیران بوده است.

وی با اشاره به وجود ۵۰۰ هکتار بافت تاریخی شهر کرمان گفت:۱۵۰ هکتار ازاین بافت تاریخی به عنوان محور گردشگری کرمان شناخته شده واقدامات خوبی برای استفاده گردشی وتفریحی از آنان شده است.

وی از تغییر کاربری حمام باغ لله برای استفاده رستوران وتفریحی خبرداد وگفت:برای حل مشکل سرویس های بهداشتی در شهر۲۶۰ چشمه سرویس بهداشتی در سطح شهر کرمان ساخته شده و هماهنگی با بخش خصوصی برای احداث ۲۴۰ چشمه دیگر صورت گرفته که در حال حاضر ۱۲۰ چشمه آن در حال اجراست.

وی با اشاره به برنامه های اقتصاد مقاومتی این نهاد اظهار کرد۵۳ دستگاه اتوبوس شهری با هزینه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بازسازی شد که صرفه جویی بالایی را به همراه داشت ، همچنین 350تاکسی از مجموع 1هزار تاکسی شهر نیز نوسازی شد.

وی از جمع آوری روزانه 400تن زباله در شهر کرمان خبرداد وگفت: واگذاری تنظیف شهر به بخش خصوص صرفه جویی خوبی برای شهرداری کرمان داشت.

شهردار کرمان خاطرنشان کرد: شهروندان عناصر اصلی شهر هستند و اگر ۵۰۰ میلیارد تومان تقاطع همسطح در شهر کرمان در حال اجراست، برای مردم است و در صورت عدم مشارکت شهروندان چنین اتفاقاتی را شاهد نخواهیم بود.

انتهای پیام / ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار