تبریز؛

سیل ۷ خودرو را در آذرشهر برد

فرماندار آذرشهر با بیان اینکه هفت خودرو قربانی سیل رودخانه غله‌زار آذرشهر شده است، گفت: آماری از مصدومان یا کشته شدگان از این تعداد خودروها به دست نرسیده و خوشبختانه یک نفر زنده از داخل رودخانه بیرون آمده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛یدالله الله یاری در تشریح آخرین وضعیت شهرستان آذرشهر در اثر سیل، گفت: متاسفانه در اثر حجم بالای آب و ایجاد سیلاب در رودخانه‌ها، برخی از همشهریان اطراف رودخانه جمع شده و مشغول گرفتن عکس یادگاری بودند که دچار حادثه شده‌اند.
 
وی با بیان اینکه هفت خودرو قربانی سیل رودخانه غله‌زار آذرشهر شده است، گفت: آماری از مصدومان یا کشته شدگان از این تعداد خودروها به دست نرسیده و خوشبختانه یک نفر زنده از داخل رودخانه بیرون آمده است.
 
فرماندار آذرشهر تصریح کرد: در بخش های گوگان و تیمورلو بیشترین خسارت گزارش شده و آسیب های احتمالی به باغ ها و داخل منازل بوده است.
 
وی با بیان اینکه تمام دستگاه‌ها برای کمک رسانی در منطقه مستقر هستند و امدادرسانی به صورت سریع انجام می‌گیرد، گفت: اولویت اصلی نجات افراد سیل زده است و امیدواریم تعداد کشته شدگان بسیار کم باشد.
 
الله یاری افزود: در حال حاصر بارش باران قطع شده ولی همچنان حجم آب در مناطق گنبرف، آذرشهر، گوگان و تیمورلو بسیار زیاد است و تمام پل‌ها و تردد باز بوده و هیچ مشکلی وجود ندارد.
 
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار