دایی: علی کریمی از روی کینه در مورد من حرف می زند/ دست کم جرات عذرخواهی داشتم

سرمربی تیم نفت تهران گفت: علی کریمی از روی کینه های قدیمی در مورد من حرف می زند اما دست کم جرات داشتم برای جذب سپانوویچ از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کنم.

دایی: علی کریمی از روی کینه در مورد من حرف می زند/ دست کم جرات عذرخواهی داشتمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی دایی در نشست خبری بعد از مسابقه دو تیم نفت تهران و فولاد خوزستان اظهار داشت: نیمه اول بازی یکی از بهترین بازیهای ما بود. از هر نظر از نظر مالکیت توپ موقعیت هایی که ایجاد کرده ایم و باید در همان نیمه اول بازی را تمام می کردیم. اگر یک مقدار بازیکنان تمرکز داشتند و خوش شانس بودیم می توانستیم دو سه گل به فولاد بزنیم.

وی افزود: نیمه دوم هم بهتر بودیم اما روی دو اشتباه بازی مساوی شد. قبل هم به بازیکنانم توضیح داده بودم و نباید این گل ها را دریافت می کردیم. متاسفانه دو امتیاز از دست دادیم در بازی های آینده و فینال جام حذفی جبران می کنیم.

سرمربی صنعت نفت عنوان کرد: برای دوستان و کسانی که ما را دوست دارند ما انگیزه داریم که بازی کنیم. باشگاه نفت شرایط یک باشگاه محلی را دارد باید از بازیکنان تشکر کنم که با غیرت آمدند و بازی کردند. فکر می کنم در طول زمان بی سابقه باشد که یک تیم نه مدیرعامل داشته باشد نه سرپرست و نه کسی که بشود با آن صحبت کرد. با این حال بازیکنان از جان مایه گذاشنتد و تا اینجا توانستیم با توجه به مشکلات نتایج خوبی بگیریم. 

دایی در واکنش به اظهارات علی کریمی علیه خود، تصریح کرد: من به حرف‌های وی که علیه من زده می‌شود عادت دارم. من کریمی را دوست دارم و برای وی احترام قائل هستم، اما او هر مشکلی که دارد به خودش مربوط است. من از سه شاگرد خوبم دفاع کردم، اما علی کریمی از مدیرانی که نمی‌دانم چه ارتباطی با آنها دارد، دفاع کرده است و مثال زده زمانی که من سرمربی پرسپولیس بودم یک بازیکن بی‌کیفیت کروات آوردم. خوشبختانه تاریخ همیشه زنده است. من به خاطر کیفیت آن بازیکن بد کروات عذرخواهی کردم و جرأت آن را داشتم که مسئولیت آن را گردن بگیرم، اما می‌بینید برخی بازیکنان خارجی می‌آیند و با چند دقیقه بازی چیزی حدود چهار میلیارد تومان از باشگاه طلبکار می‌شوند. من همان زمان نامه‌ای رسمی به باشگاه دادم که در نیم‌فصل این بازیکن را نمی‌خواهم، اما ببینید این بازیکنان خارجی چگونه رفتند. مردم می‌توانند خوب قضاوت کنند و تا الان هم خوب و به جا قضاوت کرده‌اند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برای همکارم متأسف هستم که براساس کینه‌های قدیمی صحبت می‌کند، اما این حرف‌ها منجر به بزرگ شدن کسی نمی‌شود. وی باید ببیند که چه کاری باید انجام دهد تا بزرگ‌تر شود. من به این خاطر که کریمی در تیم ملی بازی کرده و مردم را خوشحال کرده است، به خودم اجازه نمی‌دهم راجع به او صحبتی کنم. ما که یک زمان با هم در این فوتبال بودیم و تلاش می‌کردیم و حالا هر کدام یک گوشه از آن را گرفته‌ایم، باید هوای هم را داشته باشیم، نه اینکه از غیرفوتبالی‌هایی که معلوم نیست از کجا وارد فوتبال شده‌اند و چه سابقه‌ای دارند، دفاع کنیم. می‌توانید اسناد و مدارک این صحبت‌ها را در باشگاه ببینید و شیوه رفتن مارکو استانویچ را با سایر بازیکنان خارجی مقایسه کنید. امسال با اینکه من به دروازه‌بان نیاز داشتم و چیزی حدود هشت یا 9 دروازه‌بان خارجی را به من معرفی کردند، اما آنها را نپسندیدم. کریمی برای من قابل احترام است و اینکه راجع به من مطلبی بگوید و علیه من جبهه بگیرد، امری عادی است. خدا همه را به راه راست هدایت کند!

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
هوادار
۱۵:۰۶ ۲۶ فروردين ۱۳۹۶
دوست دارم دایی عزیز
-
ناشناس
۱۳:۱۱ ۲۶ فروردين ۱۳۹۶
به نظرم آقای علی دایی خیلی با شخصیته که اینجوری برخورد میکنه با این اتفاقات ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۲۶ فروردين ۱۳۹۶
دمت گرم علی آقای دایی. دوستت داریم و می دانیم که علی کریمی هر چند خوب همیشه تیم به همزن بوده است.
-
فرهنگی
۱۲:۳۹ ۲۶ فروردين ۱۳۹۶
از ادبیاتی که در پاسخ به استوره جادوگر بکار بردی ممنونم . ایکاش همه مربیان ما اینچنین باشند
Iran (Islamic Republic of)
فرشته
۱۱:۲۱ ۲۶ فروردين ۱۳۹۶
علی کریمی چرا انقدر عقده ایه
هنوز کینه داره
اونزمانا هم که با هم تو ی تیم ملی بازی میکردن به دایی پاس نمیداد
واقغا کینه چقدر بده
دانشمندا میگن کینه رو بریزید دور باعث سرطان میشه
دیگه سنی از کریمی گذشته تا کی کینه
Iran (Islamic Republic of)
یاسر
۱۱:۱۷ ۲۶ فروردين ۱۳۹۶
از مردان بزرگ و تحصیل کرده مانند آقای دایی نمیشه توقع کمتر از اینو انتظار داشت.ایشون واقعا هم مرد بزرگی هستند و هم روح بزرگی دارند. ازآقای کریمی هم انتظاری بیش از این نیست.
Iran (Islamic Republic of)
مالک
۱۰:۵۷ ۲۶ فروردين ۱۳۹۶
اگر ادب در فوتبال رو لحاظ بکنیم کریمی تو نباید پشت سر علی دائی حرف بزنی ،اگر بیایم از لحاظ افتخارات فوتبال حساب بکنیم باز به تو نیامده پشت سر علی دائی اقای گل جهان وبزرگ فوتبال اسیا واولین نفری که به تیمهای اروپایی دعوت شد حرف بزنی ودر اخر ادم با نوع حرف زدنش می سنجند
Iran (Islamic Republic of)
خلیل همتی
۰۸:۵۲ ۲۶ فروردين ۱۳۹۶
آقای دایی احسنت
Iran (Islamic Republic of)
آقای مهدی عابدیان زیدی
۲۳:۱۰ ۲۵ فروردين ۱۳۹۶
رسانه ها نباید درباره اختلاف نظر دو مرد مومن کاری داشته باشند. تا اینکه خودشان برای خودشان داوری برای قضاوت عادل آنها بپردازد
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۲۲:۳۳ ۲۵ فروردين ۱۳۹۶
احسنت آقا دایی
Iran (Islamic Republic of)
..............
۲۲:۰۵ ۲۵ فروردين ۱۳۹۶
به نظر من هر دوی اینها ( کریمی و دایی ) خیلی قابل احتراما .
خوب نیست که کریمی اینقدر کشش بده این کینه رو .
آخرین اخبار