علی دایی به اظهارات کریمی واکنش نشان داد+عکس

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران به حرف‌های علی کریمی در صفحه اینستاگرامش واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛سرمربی تیم فوتبال نفت تهران به حرف‌های علی کریمی در صفحه اینستاگرامش واکنش نشان داد.

علی دایی به اظهارات علی کریمی واکنش نشان داد+عکس


علی دایی در اینستاگرام خود چنین نوشت:

"در مورد صحبت‌های آقای کریمی باید بگم من همیشه برایش احترام قائل هستم و دوستش دارم. عادت کردم که ایشون درباره من صحبت کنه. من فقط از شاگردان سابق خودم که در پرسپولیس زحمت کشیدند حمایت کردم و اینکه چرا یک فرد غیر فوتبالی باید به اون‌ها بگه خائن. کاش آقای کریمی بر اساس کینه‌های قبلی اظهار نظر نکنه و به عنوان یک دوست از حق دفاع کنه. ایشون همیشه باعث شادی هواداران فوتبال شده و برای همین بسیار برای من قابل احترامه.
‎من همیشه در قبال هجمه و حمله غیر فوتبالی‌ها به فوتبالی‌ها و به ویژه شاگردانم مصلحت اندیشی نمی‌کنم و حرف حق رو وقتی یک فوتبالی مورد جفا قرار گرفته باشد، می‌زنم.
‎من هم بدون اشتباه نبوده و نیستم و در آرشیوهست که همون زمان بابت یک خرید اشتباه عذرخواهی کردم.
‎ما فوتبالی‌ها باید هوای یکدیگه رو داشته باشیم و به هم احترام بزاریم. ‎ من همیشه به ایشون احترام گذاشتم، اما این برای بار چندمه که ایشون علیه بنده موضع گرفته،.
‎علی کریمی از دیدگاه من یکی از نوابغ فوتبال ایران و آسیاست و هرقدر هم که علیه بنده موضع بگیره پاسخش رو نخواهم داد و باز هم در قبال موضع گیری ایشون جوابی نمی‌دم، چون اون رو به نفع غیرفوتبالی‌های مساله دار می‌دونم.
‎بنده قلبا علی کریمی رو دوست دارم. در طول دوران ورزشی و فوتبال هم بین فوتبالی‌ها ممکن است اختلاف و سوء تفاهماتی پیش بیاد، اما در گذر زمان همه ما این مسائل رو فراموش می‌کنیم. من نیز هیچ مشکلی با آقای کریمی ندارم و نگاه من نسبت به او اینه که با یک همبازی سابق و یک سرمایه بزرگ ورزشی مواجه هستم.
‎ان شااله که ما و امثال ما به عنوان کسانی که در این فوتبال نقشی داشته ایم خود رو قربانی افرادی نکنیم که در این فوتبال میان و میرن و جایگاهی نداشته و ندارند.
‎خدا همه ما رو به راه راست هدایت کند."


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۲۴ بهمن ۱۳۹۶
علی کریمی واقعا متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۲۶ فروردين ۱۳۹۶
آفرين . بازم به معرفت و درك و شعورت . خدا حفظت كنه.
Iran (Islamic Republic of)
امیر حسین
۰۸:۱۷ ۲۶ فروردين ۱۳۹۶
سلام درود بر علی دایی
آخرین اخبار