سعداوی: شاگردان با تجربه دایی کارمان را سخت می کنند/ فقط 3 امتیاز بازی را می خواهیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تیم نفت تیم خوبی است اما ما در همه ی بازی های برای کسب 3 امتیاز به میدان می رویم.

سعداوی: شاگردان با تجربه دایی کارمان را سخت می کنند/ فقط 3 امتیاز بازی را می خواهیمبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نعیم سعداوی سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از بازی تیم فولاد خوزستان و نفت تهران گفت: طبیعی است بازی سختی پیش روی ماست اما نکته حائز اهمیت این است که هر 2 تیم دنبال سه امتیاز هستند.

وی افزود: نفت مهره های خوبی دارد که در سطح بین المللی بسیار با تجربه هستند به همین دلیل دست دایی برای انتخاب ترکیب باز است. به هر صورت ما می خواهیم به بهترین صورت لیگ را تمام کنیم و با تدابیری که اندیشیدیم 3 امتیاز را بگیریم.
 
سعداوی در پاسخ به این سوال که وضعیت خوبی دارید یا نه گفت: با تیم چهارم جدول 5 امتیاز فاصله داریم و اگر ببریم می توانیم در جدول بالاتر برویم به همین دلیل من تصور نمی کنم تیم ما وضعیت بحرانی داشته باشد. 

سرمربی فولاد در ادامه و درباره افت ساسان انصاری عنوان کرد: من بارها درباره انصاری مسائلی گفته ام از جمله اینکه پست تخصصی وی جایی نیست که در حال حاضر حضور دارد اما خوشبختانه توانسته مدعی آقای گلی باشد.

وی افزود: متاسفانه از موقعیت ها به خوبی استفاده نمی کنیم به طور مثال در بازی سپاهان 8 وقعیت گل داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم باید بگویم تلاش ما برای این 4 بازی است.

سعداوی درباره تمدید قراردادش با فولاد اظهار داشت: تا انتهای فصل قرارداد دارم و با تمام توان تلاش می کنم در 4 بازی باقی مانده نتایج خوبی کسب کنیم.

وی در ادامه و درباره این که بسیاری از بازیکنان قراردادشان را تا انتهای فصل تمدید نمی کنند گفت: فوتبال به سمت و سوی حرفه ای شدن پیش می رود و به همین دلیل این اتفاق ها جالب نیست. در تیم های خوب و سطح بالا از 6 ماه پیش از پایان فصل قرارداد بازیکنان و مربیان وضعیتش مشخص می شود. به نظرم این اتفاق ها در فوتبال نمی تواند به ما کمک کند. هر زمانی که به نقل و انتقالات نزدیک می شویم این رایزنی ها وجود دارد به نظرم باید شرایط به گونه ای باشد که همه آرامش داشته باشند. 

سرمربی فولاد در ادامه افزود: تعداد زیادی از بازیکنان در این فصل قراردادشان تمام می شود اما جوان های زیادی هستند که می توانند کمک زیادی به ما کنند.
 
وی درباره جایگاه فعلی لیگ ایران عنوان داشت: بحث ساختاری، هواداری و مسائل دیگری تاثیر زیادی در سطح فوتبال ایران دارد و تنها نتیجه مورد توجه نیست. اما وقفه های لیگ ما برای کمک به تیم ملی باعث شده لیگ ما کیفیت لازم را نداشته باشد اما مهم ماموریت تیم ملی و مهیا سازی شرایط خوب برای صعودش است. 
 
سعداوی در پایان در خصوص محروم و مصدومان گفت: خوشبختانه محروم و مصدومی برای بازی برابر نفت نداریم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار