همدان؛

کنارگذر غربی همدان سال 98 افتتاح می‌شود

مدیر منطقه غرب و شمال غرب شرکت توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از بهره‌برداری پروژه عملیات تکمیلی کنارگذر غربی همدان تا خرداد 98 خبر داد.

کنارگذر غربی همدان سال 98 افتتاح می‌شود به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدصادق وجدی در حاشیه بازدید از پروژه عملیات تکمیلی کنارگذر غربی همدان با حضور وزیر راه و شهرسازی، اظهار کرد: طول پروژه عملیات تکمیلی کنارگذر غربی همدان 27.475 کیلومتر است که عملیات اجرایی آن از سال 93 آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پروژه عملیات تکمیلی کنارگذر غربی همدان 19 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: تا کنون 145 میلیارد ریال برای پروزه هزینه شده است و برای تکمیل به 410 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

وجدی با بیان اینکه پیمانکار پروژه به تازگی تغییر کرده و از سال 95 کارش را آغاز کرده است، عنوان کرد: 195 میلیون ریال اعتبار برای اتصال کنارگذر غربی همدان به تقاطع غیرهمسطح بیجار نیاز است.

بازدید وزیر راه از کنارگذر غربی همدان

وزیر راه و شهرسازی از پروژه عملیات تکمیلی کنارگذر غربی همدان بازدید کرد.

عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر یکروزه خود به استان همدان از پروژه عملیات تکمیلی کنارگذر غربی همدان بازدید کرد.

عملیات اجرایی پروژه عملیات تکمیلی کنارگذر غربی همدان از سال 93 آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود تا 6 خردادماه سال 98 به اتمام برسد. در حال حاضر این پروژه 19 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.