همدان؛

بدهی 120 میلیارد ریالی زندانیان جرائم غیرعمد در همدان

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: هم اکنون 294 زندانی جرائم غیرعمد در زندان های این استان تحمل حبس می کنند و این مددجویان حدود 120 میلیارد ریال بدهکار هستند.

زندانیان جرائم غیرعمد همدان 120 میلیارد ریال بدهکارند
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ یدالله روحانی منش افزود: از این تعداد 184 مددجو به علت مسائل مالی، 68 زندانی مهریه، 21 زندانی دیه ناشی از جرح و فوت،14 زندانی نفقه، پنج زندانی به علت قتل غیر عمد و 2 تن به علت حوادث کار در زندان به سر می برند.
 
وی بیان کرد: شمار زندانیان جرائم غیر عمد به علت اعسار به تقسیط (قسطی کردن بدهی مددجو) نسبت به سال گذشته کاهش یافته و از 355 تن به 294 زندانی رسیده است.
 
مدیرعامل ستاد دیه همدان گفت: تعداد زندانی مهریه نسبت به سال گذشته 16 نفر افزایش داشته که یکی از علل آن شکسته شدن قبح طلاق است.
 
روحانی منش افزود: بدهکارترین زندانی مهریه به علت قبول مهریه 380 سکه بهار آزادی و ناتوانی در پرداخت آن به زوجه هم اینک در زندان به سر می برد.
 
وی با ذکر اینکه پنج تن از زندانیان زن هستند بیان کرد: بدهی این افراد مالی بوده و به علت صدور چک و ناتوانی در پرداخت اقساط بانکی در زندان هستند.
 
شماره حسابهای ستاد دیه برای دریافت کمکهای مردمی و آزادی زندانیان نیازمند و آبرومند جرائم غیرعمد سیبای بانک ملی 0106329555001 و حساب جام بانک ملت 2030303037 قابل واریز در کلیه شعب به نام ستاد دیه استان همدان است.
 
انتهای پیام/ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.