همدان؛

ایجاد نهضت آسفالت با مدیریتی جهادی در همدان

رییس شورای اسلامی شهر همدان گفت: شهرداری همدان باید با حرکت و مدیریت جهادی نهضت آسفالت را در شهر راه اندازی کند.

ایجاد نهضت آسفالت با مدیریتی جهادی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛رضا میرزایی در جلسه صحن شورا با انتقاد از خرابی وضعیت آسفالت معابر سطح شهر خطاب شهرداری همدان افزود: لازم است مدیریت شهری نسبت به رفع این خرابی در راستای رضایت شهروندان اقدامی جهادی داشته و نهضت آسفالت راه اندازی کند.
 
 میرزایی با بیان اینکه در اجرای آسفالت باید نظارت دقیق انجام شود گفت: کیفیت در اجرای آسفالت حائز اهمیت بوده واین مقوله در اجرای طرح آسفالت باید مورد توجه قرار گیرد و نظارت خوبی صورت پذیرد.
 
وی همچنین به مصوبه شورای اسلامی شهر همدان در خصوص همکاری شهرداری در ساخت بیمارستان تخصصی مغز و اعصاب در همدان اشاره کرد و افزود: مرکز مطالعات و پژوهش های شورا باید در اسرع وقت با برگزاری جلساتی با حضور متولیان امر این موضوع را به سرانجام برسانند.
 
رییس کمیسیون اقتصاد سرمایه گذاری و گردشگری شورا هم با انتقاد از اینکه کارهای اساسی خوبی در بین مدیران استان صورت نمی گیرد گفت : احداث بیمارستان تخصصی مغز و اعصاب باید با جدیت پیگیری شود و به نتیجه برسد.
 
محمد تبریزی با بیان اینکه نباید از فرصت احداث این بیمارستان تخصصی غافل شد افزود : اگر این پروژه در همدان اجرا شود اتفاق بزرگی رخ داده و علاوه بر درمان بیماران و پوشش استانهای همجوار ، همدان می تواند در سطح جهان مطرح شود.
 
رییس کمیسیون معماری شهرسازی و فنی عمرانی شورا نیز با تاکید بر ادامه روند اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح شهید همدانی تصریح کرد: با توجه به شروع سال جدید می طلبد هر چه سریعتر ادامه روند پروژه شروع شود.
 
انتهای پیام/ج

 

    

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.