کرمان؛

انعقاد هفده تفاهم نامه طرح تکاپو با حضور دو وزیر در کرمان

استاندار کرمان از انعقاد هفده تفاهم نامه طرح تکاپو با حدود ۵۵ پروژه با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان کرمان خبر داد.

به گزارش انعقاد هفده تفاهم نامه طرح تکاپو با حضور دو وزیر در کرمانگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،علیرضا رزم حسینی شامگاه چهارشنبه با حضور در گفتگوی ویژه خبری شبکه پنج مرکز کرمان از سفر یکروزه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان کرمان خبر داد و افزود: علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز پنجشنبه 24 فروردین‌ ماه جاری به استان کرمان سفر می‌کنند.

وی با اشاره به انعقاد 17 تفاهم‌نامه پروژه‌های ذیل طرح تکاپو با حدود 55 پروژه با حضور وزرای کار و ارتباطات در استان کرمان، یادآورشد: این تفاهم نامه با حضور فعالان توانمند حوزه آی سی تی ( فناوری اطلاعات و ارتباطات )‌کشور و با هدف هم اندیشی سرمایه گذاری و تولید بیش از سه هزار شغل در استان کرمان منعقد می گردد.

استاندار کرمان تصریح کرد: برای اجرای طرح تکاپو در قالب تفاهم نامه های تعریف شده 300 میلیارد تومان سرمایه گذاری پیش بینی شده که از قبل آن برای 3 هزار نفر به طور مستقیم شغل ایجاد می کند.

رزم حسینی با اشاره به افتتاح 511 میلیارد تومان پروژه در حوزه آی.سی.تی در استان کرمان طی دولت تدبیر و امید، خاطرنشان کرد: در سفر وزرای کار و ارتباطات به استان کرمان بیش از هزار و 140 میلیارد تومان در حوزه آی.سی.تی افتتاح خواهد شد.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، شرکت در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان و افتتاح چندین پروژه متمرکز مخابراتی از دیگر برنامه های سفر یکروزه وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان کرمان خواهد بود.

تفاهم نامه طرح تکاپو هر کدام در 2 نسخه و به مدت دو سال تنظیم می شود که در صورت موافقت طرفین تمدید خواهند شد.

طرح تکاپو از سال گذشته در هشت استان کشور به صورت پایلوت آغاز شد و دولت در این طرح به دنبال شناسایی مزیت های استان ها ، شهرستان‌ها و روستاها و چگونگی ترکیب درستی از نیروی کار است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.