بازگشت بانوی نیکوکار از هندوستان به اصفهان

نرگس کلباسی، بانوی نیکوکاری که فعالیت‌های خیرخواهانه خود را در کشور هندوستان متمرکز کرده بود، امروز وارد اصفهان شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،نرگس کلباسی اشتری بانوی نیکوکار کشورمان که بیش از دو سال به اتهام قتل یک کودک اجازه خروج از هندوستان را نداشت با حمایت‌های دستگاه دیپلماسی کشور بی‌گناهی خود را اثبات کرد و وارد اصفهان ‌شد.

نرگس کلباسی اشتری دختر ۲۹ ساله ایرانی تباری است که به گفته خود از سال ۲۰۱۱ زندگی در غرب (انگلیس) را رها کرده و خود را وقف خدمت به کودکان نابینا در هند کرده است.

او در این مدت متهم به سهل‌انگاری در نگهداری یکی از کودکانی شد که در جریان یک گردش تفریحی در دریا غرق شده و تاکنون نشانی از او به دست نیامده است.

پس از پیگیری‌های سفیر ایران در هند و برگزاری دادگاه تجدید نظر رایاگادای هند، نرگس کلباسی از همه اتهامات وارده تبرئه و بی‌گناه شناخته شد و وی بر اساس حکم دادگاه به دلیل تمام مشکلات و سختی‌هایی که این مدت برایش ایجاد کرده‌اند، می‌تواند اعلام خسارت کند.

کلباسی قبل از ورود به ایران در کانال تلگرام خود در این رابطه نوشت: «نمی‌توانم باور کنم که فردا در ایران هستم، نیاز دارم در ایران استراحت کنم و دردهایم التیام یابد، فعلاً هیچ چیز جز «عشق» در برنامه آینده‌ام نیست».

وی امروز وارد فرودگاه اصفهان شد و در بدو ورود خود به اصفهان در پیامی اینستاگرامی نوشت: «رسیدم اصفهان. خیلی خوشحالم که به کشور و خانه‌ام برگشتم. حس فوق‌العاده ایست دیدن هم‌وطنانم. مثل یک رؤیاست. خیلی خوشحالم و این حس باور نکردنیست».


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.