آرمین در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

هنر انقلاب جهانی مبتنی بر ارزش‌های انسانی را خلق کرد

هنر انقلاب جهانی برای مخاطب خلق می‌کند که بر ارزش‌های اسلامی و انسانی تمرکز کند.

هنر انقلاب خلق جهانی برای مخاطبمنیژه آرمین نویسنده در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در دوران قبل از انقلاب هنرمندان برج عاج‌نشینانی بودند که کمتر با مردم ارتباط داشتند؛ اما هنر انقلاب این فضا را کاملا محو کرد.

نویسنده کتاب «سرود اروندرود»  اظهار داشت: هنر انقلاب  جهانی برای مخاطب خلق می‌کند  که بر ارزش‌های اسلامی و انسانی تمرکز کند که البته این نکته وجه تمایز هنر انقلاب اسلامی  با هنرهای کشور دیگر که رگه‌های سیاسی  دارند، هم هست.

این نویسنده در مورد فرم و محتوای هنر انقلاب هم تصریح کرد: اوایل انقلاب از آنجا که جامعه با شعارها زندگی می‌کرد و مردم پیوندی ناگسستنی با آن داشتند، هنر هم به ورطه شعارزدگی افتاد اما امروزه قالب و فرم بسیار مورد توجه برای مخاطب  است و باید بیش از این‌ها بر آن متمرکز شد.

آرمین ادامه داد: هنر انقلاب در طول این سال‌ها مراحل و رشد خوبی در تمامی هنرها از جمله داستان، شعر، نمایش و فیلم داشته است و با  به روز شدن و همراهی با تکنیک های جدید در عرصه خلق آثار هنری در حوزه هنر انقلاب اسلامی، تحلیل مسائل و دوری کردن از کلیشه ها، می‌تواند به مراحل بهتری هم برسد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار