مهم‌ترین شاخصه آثار هنری انقلابی دغدغه‌مند بودن است

یكی از شاعران استان چهارمحال و بختیاری مهم‌ترین شاخصه آثار هنری انقلابی را دغدغه‌مند بودن این آثار دانست.

مهم‌ترین شاخصه آثار هنری انقلابی دغدغه‌مند بودن است
به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری؛ مهدی طهماسبی در هفته هنر انقلاب گفت: هنر انقلاب اسلامی هنری متعالی، آرمان خواه و صیقل دهنده روح و جان است.
 
طهماسبی افزود: آثار هنری كه برآمده از جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی هستند همه در تمامی ابعاد دغدغه‌مند و ارائه دهنده راهكارهایی برای رفع كمبود های معنوی و مادی هستند.
 
این نویسنده و شاعر چهارمحال و بختیاری گفت: آثار هنری خلق شده توسط هنرمندان انقلابی اكنون در مرحله بلوغ به سر می برند و می توان با ارائه نگاهی نو و همه جانبه نگر و استفاده از تجربیات اثرگذار هنرمندان عرصه های مختلف  هم به آفرینش یك اثر ماندگار اقدام كرد و هم به اقناع و بهره‌مندی همه مخاطبان از طیف‌های گوناگون جامعه باهمه نگرش ها و علایق رسید.
 
طهماسبی اظهار داشت: قطعا دایره‌ مخاطبان هنر انقلاب اسلامی فراتر از مرزهای جغرافیایی هستند و این مزیت به عنوان امتیازی حائز اهمیت می تواند در طرح و برنامه های آینده مسئولین فرهنگی مورد توجه ویژه قرار بگیرد.
 
وی گفت: ظرفیت دوستان هنرمند جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی قابل تامل در خور توجه است و دوستان فعال در حوزه هنری استان درصدد بوده اند كه از این ظرفیت مردمی و ارزشمند برای انتقال مفاهیم و نگاه انقلابی و ارزشمدار به نحو احسن استفاده كنند.
 
طهماسبی افزود: باید تلاش كرد كه هر چه بیشتر ارزش های والای انقلاب اسلامی را به نسل جوان منتقل كنیم. همان طور كه تاكنون با آثاری در زمینه های ادبیات پایداری، شعر، فیلم و هنرهای نمایشی و... موفقیت های قابل توجه ای داشته ایم و امیدوارم با حمایت و پشتیبانی هرچه بیشتر مسئولین امر شاهد خلق آثار هنری فاخر و جوان پسند ماندگار از سوی هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری باشیم.
 
به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، 19 الی 25 فروردین هر ساله از سوی حوزه هنری انقلاب اسلامی به عنوان هفته هنر انقلاب اسلامی نام گذاری شده و در این هفته حوزه های هنری سراسر كشور تولیدات و برنامه های فرهنگی هنری خود را برای عموم مردم به نمایش می‌گذارند.
 
 
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار