پوشش بیش از ۶ و نیم میلیون دانش آموز در طرح وارنیش تراپی

وزیر آموزش و پرورش از پوشش بیش از ۶ و نیم در طرح وارنیش تراپی خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فخرالدین احمدی دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش در مراسم دومین سال طرح تحول سلامتی دهان و دندان دانش‌آموزان که در دبستان امام مهدی(عج) منطقه 11 تهران برگزار شد، گفت:بیش از 6 و نیم میلیون نفر را تحت پوشش این طرح قرارداده ایم و همکاری خوبی با وزارت بهداشت داشته ایم.

وی بیان کرد: ما باید با وضع قوانین و مقررات در راستای افزایش سلامت جسمی و بهداشت روان دانش‌‌آموزان قدم برداریم و معلم تلاش دارد با تعاملی که با دانش‌آموز دارد به این مسأله اهمیت دهد. 

احمدی دانش آشتیانی با بیان اینکه مسأله سلامت جسمی ارزشمند و مهم است، ادامه داد: لازم است والدین توجه خاصی به این مسأله داشته باشند چون جامعه سالم می‌تواند خوب فکر کند و مقتدر شود و لازم است که این مسأله مورد توجه قرار گیرد.

وی با تشکر از وزارت بهداشت برای اهتمام به اجرای این طرح، گفت: وزارت آموزش و پرورش باید کاری کند که این طرح که مرتبط با بحث سلامت دانش‌آموزان است به صورت کامل اجرا شود تا بتواند جوانانی سالم تحویل جامعه دهد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: تقاضا داریم همانطور که به آموزش اهمیت می‌دهند به مساله سلامت دهان و دندان دانش‌آموزان هم اولیا اهمیت دهند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار