رئیس سازمان نهضت سوادآموزی مطرح کرد؛

دوره‌های توانمندسازی آموز‌شیاران ضما‌نتی برای استخدام نیست/شرکت بیش از ۵۲ هزار نفر در دوره‌های توانمندسازی

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با اشاره به تعداد آموز‌شیاران شرکت‌کننده در دوره‌های توانمندسازی گفت: شرکت در این دوره هیچ ارتباطی با الزام استخدام آن‌ها ندارد.

علی باقر‌زاده رئیس سازمان نهضت سوادآموزی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص روند دوره‌های توانمند سازی آموزشیا‌ران نهضت عنوان کرد: تا آخر اسفند ماه ۵۲ هزار و ۷۴۶ آمو‌زشیار در این دوره ثبت‌نام کردند.

وی ادامه داد: اکنون سایر اقدامات در نظر گرفته شده برای دوره‌های توانمندی در حال اجراست که از جمله آن می‌توان به آماده‌سازی درسنامه‌های مختلف برای آموزشیار‌ان و بار‌گذاری مطالب روی سایت جهاد دانشگاهی اشاره کرد.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با اشاره اینکه ویرایش اطلاعات آموز‌شیاران همچنان امکان‌پذیر است، بیان کرد: آموزشیارا‌ن با مراجعه به پور‌تال جهاد دانشگاهی و از طریق پروفایل خود امکان دریافت محتوای الکترونیکی را دارند. همچنین فرصتی ایجاد شده تا افراد از طریق تلفن همراه فیلم‌های آموزشی را دریافت کنند.

وی تصریح کرد: همزمان با تولید محتوا و بار‌گذاری دروس روی سایت، روند طراحی آزمون نیز در حال اجرا است و پس از قبولی در آزمون اعطای گواهینامه به آموزشیار‌ان انجام می‌شود.

باقر‌زاده با بیان اینکه به جز پور‌تال جهاد دانشگاهی هیچ مرجعی برای ثبت‌نام دوره‌های توانمندسازی آموز‌شیاران وجود ندارد، گفت: همچنین به جز ۳۸ هزار تومان مبلغ ثبت‌نام، وجه دیگری نباید برای آموز‌شیاران در نظر گرفته شود.

رئیس سازمان نهضت سواد آموزی اضافه کرد: تمام محتوای مورد نیاز آموز‌شیاران از طریق پور‌تال جهاد دانشگاهی در اختیار آنان قرار می‌گیرد و آن‌ها لازم نیست خریدی برای دریافت محتوا داشته باشند که البته اطلاعیه‌هایی برای چگونگی روند کار انجام می‌شود تا آموز‌شیاران از روال کار مطلع باشند.

باقر‌زاده تصریح کرد: آموز‌شیاران توجه داشته باشند که هیچ ارتباطی بین ثبت‌نام دوره‌های توانمندسازی و استخدام آن‌ها وجود ندارد بلکه این دوره‌ها تنها به منظور ارتقای سطح عملکردی آنان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
قدرتیپس
۰۶:۲۰ ۲۴ فروردين ۱۳۹۶
پس حق استخدامی ماچی میشودماهم زحمت میکشیم
آخرین اخبار