اصفهان؛

اسکان بیش از 595 هزار نفر مسافر نوروزی در مدارس استان اصفهان

در ایام نوروز 595 هزار و 893 نفر مسافر در مدارس استان اصفهان اسکان داده شده‌اند که از این تعداد 468 هزار و 733 نفر فرهنگی و 127 هزار و 167 نفر غیرفرهنگی بوده‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان  در خصوص آمار اسکان مسافران نوروزی در مدارس استان اصفهان اظهار کرد: به طور کلی 165 هزار و 526 خانوار در کل استان اصفهان در طول ایام نوروز از طرف آموزش و پرورش اسکان داده شده‌اند.

علیرضا مهدی افزود: از کل تعداد 165 هزار و 526 خانوار 35 هزار عدد از آن‌ها خانوارهای فرهنگی و 130 هزار و 204 خانوار غیرفرهنگی بوده‌اند که در طول ایام نوروز 96 در مدارس استان اصفهان اسکان داده شده‌اند.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: به طور کلی در طول ایام نوروز 595 هزار و 893 نفر مسافر در مدارس استان اصفهان اسکان داده شده‌اند که از این تعداد 468 هزار و 733 نفر فرهنگی و 127 هزار و 167 نفر غیرفرهنگی بوده‌اند.

وی با بیان اینکه در طول ایام نوروز مدارس آموزش و پرورش استان اصفهان در اختیار مسافران نوروزی بود، تأکید کرد: در شهر اصفهان آمار مسافران نوروزی بسیار بالا بود چرا که در این شهر تعداد کل مسافران نوروزی بیش از 345 هزار نفر بود که این آمار رقم بسیار بالای اسکان مسافران نوروزی در مدارس شهر اصفهان را نشان می‌دهد.

مهدی ادامه داد: در طول ایام نوروز از طرف آموزش و پرورش به مسافران نوروزی خدمات بسیار خوبی داده شد که به همین لحاظ استاندار اصفهان هم از مسؤولان ستادهای اسکان فرهنگیان استان اصفهان به لحاظ ارائه این خدمات تقدیر و تجلیل به عمل آورد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار