هلاکت 41 تروريست داعش در غرب موصل

دست کم 41 تروریست داعشی در درگیری شدید با نیروهای عراقی در غرب موصل به هلاکت رسیدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ منابع امنیتی عراق روز دوشنبه اعلام کردند دست کم 9 نظامی عراقی و 41 تن از عناصر تروریستی داعش در درگیری های شدید در بخش غربی شهر موصل کشته شدند.
 
سرتیپ علی صباح الخفاف از فرماندهان نیروهای ویژه مبارزه با تروریسم عراق گفت نیروهای عراقی در ادامه درگیری های شدید با تروریست های تکفیری داعش در خیابان ها و کوچه های محله یرموک توانستند بیش از 75 درصد از این محله را از کنترل تروریست ها خارج کنند.
 
الخفاف افزود در درگیری های روز دوشنبه در محله یرموک 9 تن از نیروهای ویژه مبارزه تروریسم ( چهار افسر و پنج سرباز ) جان باختند.
 
وی تاکید کرد نیروهای ویژه عراقی در عملیات امروز در محله یرموک توانستند 41 تن از عناصر داعش را به هلاکت برسانند و مقادیر زیادی سلاح و تجهیزات نظامی آنان را به غنمیت بگیرند.
 
به گزارش خرگزاری آناتولی از موصل، سرتیپ علی صباح الخفاف تاکید کرد پس از 17 روز درگیری شدید در محله یرموک، عملیات ارتش عراق برای آزاد سازی کامل این محله از اشغال گروه تروریستی داعش با قدرت ادامه دارد.
 
وی تصریح کرد درگیری ها بسیار سخت و دشوار است چون تروریست ها بدون توجه به جان غیر نظامیان، از هیچ جنایتی برای جلوگیری از پیشروی نیروهای عراقی چشم پوشی نمی کنند.
 
در همین حال اداره اطلاعات نظامی وابسته به وزارت دفاع عراق از کشته شدن شماری از سرکرده های گروه تروریستی داعش در غرب موصل در حمله هوایی ارتش عراق خبر داد که برخی از آنان تابعیت خارجی دارند. 
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار