دیدار هیئتی از کنگره آمریکا با عبادی در بغداد

هیئتی از کنگره آمریکا با نخست وزیر عراق درباره مبارزه با تروریسم و روند ادامه عملیات موصل گفتگو کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی السومریه نیوز عراق، هیئتی از کنگره آمریکا دیروز در دیدار با حیدر عبادی، نخست وزیر عراق، بر تداوم حمایت آمریکا از عراق در مبارزه با تروریسم تاکید کرد.

دفتر عبادی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: روز گذشته اعضای هیئتی از کنگره آمریکا به ریاست دنیس راس، یکی از نمایندگان کنگره آمریکا، با حیدر عبادی، نخست وزیر عراق، دیدار کردند. دارین سوتو، نماینده دموکرات ایالت فلوریدا، و نیل دان، نماینده جمهوری‌خواه این ایالت، به همراه باب لاتا، نماینده جمهوری‌خواه ایالت اوهایو و استیون لینچ، نماینده دمکرات ایالت ماساچوست، از اعضای این هیئت بودند. 

داگلاس سیلیمان، سفیر آمریکا در عراق، نیز در این دیدار حضور داشت. 

در این بیانیه آمده است: در این دیدار درباره تقویت همکاری دوجانبه بین دو کشور، روند نبرد موصل، حمایت از عراق در همه زمینه‌ها و شرایط منطقه بحث و گفتگو شد. 

بر اساس این بیانیه، هیئت آمریکایی با تبریک پیروزی‌های نیروهای عراقی در مبارزه با گروه تروریستی داعش که دنیا با دیده حیرت به این پیروزیها می نگرد، بر تداوم حمایت آمریکا از عراق در مبارزه با تروریسم، همکاری در بخش کشاورزی و در عرصه اقتصادی و حمایت از شراکت بین بخش خصوصی دو کشور تاکید کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار