هلاکت 6 سرکرده میدانی داعش در ساحل راست موصل

نیروهای پلیس فدرال عراق از به هلاکت رسیدن 6 سرکرده میدانی تروریست‌های داعش در غرب موصل خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پایگاه خبری معلومه، مرکز فرماندهی نیروهای پلیس فدرال عراق اعلام کرد: 6 نفر از سرکرده های میدانی تروریست های داعش در ساحل راست موصل به هلاکت رسیدند.

رائد شاکر جودت، فرمانده پلیس فدرال عراق گفت: نیروهای امنیتی در عملیات نظامی گسترده ای چندین مرکز تروریست های داعش را در منطقه "خوصر" در محله "17 تموز" در ساحل راست موصل هدف قرار دادند که در این عملیات 6 سرکرده میدانی این گروه تروریستی به هلاکت رسیدند.

به گفته وی این سرکرده ها عبارتند از: "حارث عبدالله سلمان" ملقب به ابو سامه، سرکرده نظامی، "مجید محجوب" ملقب به ابو انفال، سرکرده جیش العسره، "فارس سعودی"، سرکرده امنیتی ساحل راست موصل، "ابو هارون مصری"، سرکرده محله 17 تموز، "رافع محمود حیالی" ملقب به ابو انس حجازی، سرکرده اداری «ولایت» نینوا و "حسن زیدان"، سرکرده اطلاعات داعش که در این عملیات هدف قرار گرفته شدند.

از سوی دیگر، مرکز عملیات مشترک ارتش عراق اعلام کرد: جنگنده های نیروی هوایی ارتش عراق در حمله به مقر تروریست های داعش در شهر قائم در منطقه کرابله در غرب الانبار 14 عامل انتحاری را به هلاکت رساندند.

به گفته این مرکز، این عوامل انتحاری در پی انجام حملات انتحاری در بغداد، پایتخت عراق بودند که خوشبختانه با استفاده از اطلاعات اداره امنیت دستگاه مبارزه با تروریسم ناکام ماندند.

در حملات جنگنده های عراقی همچنین یک کارگاه بمب گذاری خودرو، یک مخفیگاه متعلق به تروریست های ولایت نینوا و شماری تسلیحات منهدم شد.




انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار