خونه به خونه و مس هر دو به دنبال پیروزیند

سرمربی تیم خونه به خونه گفت: در حال حاضر تنها به بازی برابر مس کرمان می اندیشیم و توجهی به بازی های سخت پیش رو نداریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نادر دست نشان که به همراه کاروان تیمش برای انجام دیدار حساس برابر مس کرمان وارد این استان شده است، در مورد بازی مقابل یکی دیگر از مدعیان صعود به لیگ برتر افزود: با توجه به اینکه فاصله بازی ها کم بوده، به استانی وارد شدیم که ارتفاع کمی دارد و این خودش یک مشکل بزرگ برای تیم ما است که به چنین شرایط جوی عادت ندارد.

وی خاطرنشان کرد: موضوع دوم، خود تیم مس کرمانست که تیم پر مهره ای است و اکنون هم به دلیل شکستی که هفته گذشته مقابل سپیدرود داشته است، برنامه های خود را برای پیروزی در این میدان گذاشته و این مسئله سبب زیبا شدن بازی می شود.

سرمربی تیم خونه به خونه تصریح کرد: در حال حاضر، هر دو تیم به دنبال عقب افتادگی خود با صدر جدول هستند و این موضوع نوید یک بازی زیبا و دیدنی را می دهد.

سرمربی سابق صنعت نفت آبادان در لیگ برتر در مورد 4 دیدار آینده این تیم که برابر تیم های مس کرمان، ملوان، فجرسپاسی و خیبر خرم آباد برگزار خواهد شد، یادآور شد: بازی های بسیار سنگینی داریم ولی ترجیح می دهیم که فعلاً تنها به بازی مقابل مس فکر کنیم و در صورت پیروزی می توانیم قدم به قدم جلو برویم.

دست نشان در مورد حکم نهایی دیدار برابر نساجی مازندران که همچنان معلق است، نیز افزود: از کمیته استیناف می خواهم که زودتر راجع به این موضوع تصمیم بگیرند تا هم ما تکلیف خودمان را بدانیم و هم اینکه سایر تیم هایی که نتایج ما برایشان اهمیت دارد، تکلیف خود را بدانند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار