کرمان؛

قطار لیگ آزادگان به ایستگاه آخر نزدیک می شود

4 هفته دیگر قطار لیگ آزادگان در انتهای خط پر فراز و نشیب و ایستگاه پایانی توقف می کند، در حالیکه 7 تیم بالای جدول همگی شانس صعود دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، 4 هفته به پایان رقابت ها مانده است، 7 تیم هم رویای صعود در سر دارند، البته 4 تیم سپید رود رشت، گل گهر سیرجان، پارس جنوبی جم و ملوان انزلی با توجه به فاصله 6 تا 8 امتیازی که با سه تیم تعقیب کننده مس کرمان ، خونه به خونه و بادران دارند، تقریباً شانس بیشتری برای صعود دارند.

سه تیم مس، خونه به خونه و بادران در صورتی شانس صعود دارند که اولاً همه بازی هایشان را با پیروزی پشت سر بگذارند و ثانیاً هر یک از چهار تیم بالاتر در دیدارهای مستقیمی که با هم دارند به تساوی رسیده و حداقل در یکی از بازی هایشان با تیم های غیر مدعی مغلوب شوند.

بر خلاف فصول گذشته که چند هفته قبل از پایان رقابت ها، تقریبا چهره یکی از تیم های صعود کننده به لیگ برتر مشخص بود، در این دوره از رقابت ها به احتمال بسیار زیاد چهره تیم های صعود کننده در آخرین روز رقابت ها مشخص خواهد شد و این هم به دلیل فشردگی رقابت ها و رویارویی تیم بالای جدولی است.

در حال حاضر، 7 تیم مدعی صعود به لیگ برتر به شرح زیر هستند:

1 . سپید رود رشت (۵۴ امتیاز)

2 . گل گهر سیرجان (۵۳ امتیاز)

3 . پارس جنوبی جم (۵۳ امتیاز)

4 . ملوان انزلی (۵۳ امتیاز)

5 . مس کرمان (۴۸ امتیاز)

6 . خونه به خونه بابل (۴۸ امتیاز)

7 . بادران تهران (۴۶ امتیاز)

اکنون همه منتظرند تا ببینند سرانجام دو تیمی که به سلامت از قطار لیگ آزادگان به ایستگاه آخر می رسند، کدام تیم ها هستند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار