کرمان؛

نامه باشگاه مس به سازمان لیگ فوتبال

باشگاه صنعت مس کرمان در رابطه با حساسیت هفته‌های پایانی مسابقات لیگ یک، نامه ای به سازمان لیگ فوتبال ارسال کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، باشگاه صنعت مس کرمان با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ فوتبال کشور، بر حساسیت بیشتر نسبت به اتفاقات هفته‌های پایانی رقابت‌های لیگ دسته اول کشور و همچنین مشخص شدن هرچه سریع‌تر نتیجه‌ی بازی تیم‌های خونه به خونه و نساجی تأکید کرد.

متن نامه بدین شرح است:

ریاست محترم سازمان لیگ فوتبال کشور
جناب آقای بهاروند

با سلام و احترام فراوان و سپاس از الطاف و محبت‌های جنابعالی که پیوسته در جهت رشد و نظم و انضباط در مسابقات فوتبال کشور در تلاش هستید، به استحضار می‌رساند:

با توجه به نزدیک شدن به هفته های پایانی رقابت های لیگ دسته اول کشور و حساسیت فوق‌العاده این بازی ها و دیدارهای سرنوشت سازی که در هفته‌های پیش رو باقی است، جای دارد که برخی نکات در این زمینه بیشتر به دستور جنابعالی مورد دقت و توجه نظر قرار گیرد.

1 . بحثی که بسیاری از تیم‌های لیگ یک برروی آن تاکید دارند و در این زمینه جای دقت نظر و نظارت فراوان دارد مباحث مربوط به انتخاب داوران و نحوه‌ی قضاوت آن‌هاست.

بدون شک در این هفته‌ها کوچکترین سوت اشتباهی می‌تواند سرنوشت و هزینه کردهای یک باشگاه در طول فصل اخیر را با چالش جدی روبرو کند و از همین رو جای دارد به احترام این هزینه کرد و تلاش‌های تمامی باشگاه‌ها، قضاوت‌ این بازی‌های سرنوشت ساز به بهترین شکل ممکن و دقیق‌ترین وضعیت خود صورت بگیرد.

بدون شک انتخاب داوران باتجربه برای این بازی‌های حساس بسیار لازم و مهم می‌باشد کما اینکه در بازی تیم‌های سپیدرود رشت و مس کرمان که از بازی‌های فینال‌گونه لیگ یک در این هفته‌ها بود، بی‌تجربگی داور جوان مسابقه موجب ضرر تیم مس کرمان گردید.

قطعا انتخاب یک داور باتجربه‌تر برای این مسابقه سبب می‌شد که اشتباهات عدیده‌ی داوری در این بازی کمتر باشد و شاهد اشتباهاتی که برروی نتیجه‌ی مسابقه در این بازی اثرگذار بود نباشیم.

بهرشکل جای این امیدواری وجود دارد که کمیته محترم داوران و کمیته محترم نظارت در بازی‌های پیش رو با دقت نظر بیشتر در زمینه چینش داوران و همچنین نظارت بیشتر ودقیق‌تر بر عملکرد داوران در بازی‌های هفته‌های آتی سبب شود که تیم‌های لیگ دسته اول کشور، کمترین ضرر ممکن را از این ناحیه دریافت کنند.
2 . نکته‌ی دیگری که جای رسیدگی فوری و اعلام نظر قطعی و نهایی را دارد، مشخص شدن وضعیت پرونده دیدار دو تیم خونه به خونه بابل و نساجی قائمشهر می‌باشد.

با توجه به اینکه اعلام نتیجه‌ی نهایی این بازی تاثیر قابل توجهی برروی جدول مسابقات دارد، جا دارد پیش از برگزاری هفته سی و یک بازی‌ها، نتیجه‌ی این مسابقه به طور قطعی از سوی نهادهای ذی‌ربط اعلام گردد تا وضعیت جدول و تکلیف سایر تیم‌ها در جدول رده‌بندی نیز روشن شود.

بدون شک با وقفه در اعلام نهایی این نتیجه و رسیدن هفته‌های پایانی، حساسیت برروی این موضوع بیشتر خواهد شد و در آن زمان هر تصمیمی در این باره می‌تواند تبعات بعدی خود را به دنبال داشته باشد از همین رو اعلام نتیجه‌ی نهایی این پرونده تا پیش از بازی تیم‌های مس کرمان و خونه به خونه در هفته‌ی سی و یکم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور امری لازم به نظر می‌رسد.

باشگاه صنعت مس کرمان که همواره بر فوتبال پاک در کشور تاکید دارد امیدوار است که در هفته‌های پایانی اتفاقات داخل زمین‌های بازی به گونه‌ای رقم بخورد که هیچ شائبه‌ای مبنی بر شکل گیری نتایج با موضوعی خارج از توان و تلاش تیم‌ها در برابر یکدیگر، به وجود نیاید.

قطعا سازمان محترم لیگ فوتبال کشور نیز بر این موضوع اشراف و دقت لازم را خواهد داشت و اجازه نمی دهد اشتباهات و یا بعضی غرض‌ورزی‌ها سبب شود که این نتایج با موضوعی غیر از تلاش‌ تیم‌ها در زمین بازی رقم بخورد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار