دستگیری سارقان مسلح زن نما در اصفهان

رییس کل دادگستری استان اصفهان از دستگیری سارقان مسلحی که سال گذشته با پوشش زنان اقدام به سرقت از 2 طلافروشی در اصفهان کرده بودند، خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان وبنابر اعلام روابط عمومی دادگستری استان اصفهان، احمد خسروی وفا افزود: دو فرد مذکر، خرداد سال گذشته با لباس و چادر زنانه و مسلح به سلاح کلاشینکف اقدام به سرقت از یک طلافروشی در حوزه کلانتری ملکشهر کرده بودند که دستورات لازم برای شناسایی و دستگیری آنان صادر شد.

وی اظهار کرد: پس از این اقدام، گزارش مشابه دیگری در باره سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در حوزه قضایی شهرستان دولت آباد از سوی مراجع انتظامی اعلام شد.

رییس دستگاه قضایی استان افزود: پس از انجام تحقیقات گسترده و فنی در باره هر دو سرقت، متهمان شناسایی و در 17 فروردین سالجاری دستگیر شدند.
رییس کل دادگستری استان اصفهان اضافه کرد: در بازرسی از محل اختفاء متهمان، یک قبضه سلاح کلاشینکف، دو قبضه کلت کمری با 48 عدد فشنگ جنگی، شوکر و افشانه، قداره، سیم کارت و عابر بانک های متعدد کشف و ضبط شد.

وی خاطرنشان کرد: بازپرس شعبه مربوطه در همان تاریخ، در اداره آگاهی حضور یافت و اقدام به تفهیم اتهام به متهمان مبنی بر محاربه، مشارکت در سرقت مسلحانه مقرون به آزار و خرید و حمل و نگهداری سلاح و مهمات غیرمجاز، شوکر، افشانه و تهدید با سلاح گرم کرد و متهمان با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

خسری وفا تاکید کرد: دستگاه قضایی استان با جرایمی که مُخل امنیت و آرامش روانی مردم است، بشدت برخورد و در کمترین زمان به اینگونه پرونده ها رسیدگی و اشد مجازات قانونی را برای مجرمان اعمال خواهد کرد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.