پیش بینی 134 شعبه اخذ رأی در گچساران

فرماندار گچساران گفت: 134 شعبه اخذ رأی در این شهرستان آرای مردم را در زمان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا جمع آوری می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ عبدالرحیم رحیمی در نشست با دهیاران گچساران گفت: از  تعداد 134 شعبه اخذ رأی 64 مورد در سطح شهر دوگنبدان و 70 شعبه نیز در روستاها و مناطق سخت گذر این شهرستان است. 

وی بیان کرد: هم‌اکنون 120 روستا و آبادی دارای کد شناسه در این شهرستان وجود دارد که از این تعداد 56 روستا دارای جمعیت بالای 20 خانوار است. 

رحیمی با بیان اینکه روستاهای بالای 20 خانوار می‌توانند دارای شورا باشند افزود: 54 روستا دارای شورای سه نفره و 2 روستا دارای شورای پنج نفره است. 

فرماندار گچساران افزود: 474 داوطلب انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان نام نویسی کردند. 

وی تصریح کرد: از مجموع کل داوطلبان، 101 نفر در حوزه شهری و 373 نفر در روستاها داوطلب حضور در صحنه انتخابات شوراهای اسلامی در گچساران شده‌اند. 

رحیمی ادامه داد: تاکنون یکی از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره از شوراهای اسلامی شهر دوگنبدان انصراف داده است. 

وی با بیان اهمیت انتخابات امسال، گفت: برای برگزاری یک انتخابات سالم باید تدابیر لازم و برنامه ریزی دقیق انجام شود تا مردم با حضور جهادی حداکثری خود پای صندوق‌های رأی، حماسه‌ای دیگر بیافرینند. 

رحیمی تصریح کرد: انتخابات نمادی از مردم سالاری دینی نظام محسوب می‌شود و بر همین اساس ایران اسلامی در آستانه یک آزمون تاریخی دیگر قرار دارد. 

وی ابراز کرد: پایبندی به قانون، فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی و ایجاد زمینه رقابت سالم از وظایف دهیاران است. 

رحیمی از دهیاران خواست تا با فراهم کردن فضای آرام در انتخابات و بی طرفی مردم مناطق روستایی را به شرکت در سرنوشت سیاسی خود تشویق کنند. 


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.