یاسوج؛

لزوم تلاش مدیران برای تحقق اقتصاد مقاومتی درکشور

مدیران ومردم برای تحقق شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی تولید واشتغال بیش از پیش تلاش کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ امام جمعه موقت شهر یاسوج در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر به شعار تعیین شده ی امسال از سوی رهبرمعظم انقلاب اشاره کردو گفت: با اوضاع کنونی دنیا و مشکلات کشور، اقتصاد مقاومتی، کشور را از مشکلات بیرون برده و ملت را از وابستگی به دنیای استعمار نجات می دهد. 

حجت الاسلام حسینی صدر افزود:عامل دیگر تحقق اقتصاد مقاومتی توجه دولت و مسئولان به تولید و صنعت و ایجاد اقتصاد غنی مبتی بر تولید داخلی و باکیفیت و جلوگیری از ورود کالای قاچاق است.

وی با انتقاد از عملکرد برخی مدیران ادامه داد: مدیران باید برمبنای اخلاق اسلامی وایمان وتفکر اسلامی به مردم خدمت کنند و از تفکر سکولاریسمی ولیبرالیسمی دوری کنند.

امام جمعه موقت شهر یاسوج با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات شورای شهر وروستا وریاست جمهوری گفت: مردم باید با انتخاب صحیح و شایسته و در نظر گرفتن رعایت قانون و شایسته سالاری زمینه پیشرفت کشور رافراهم کنند.

وی افزود:امریکا واسرائیل که خود داعیه دار شعار صلح هستند امروز با حمله به سوریه و کشتن کودکان و زنان بی گناه مدعی مبارزه با تروریسم هستند در صورتی که خود از عاملان اصلی ترور در منطقه ودنیا هستند.


انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.