یاسوج؛

انتخابات شوراهای کهگیلویه و بویراحمد الکترونیکی برگزارنمی شود

کهگیلویه وبویراحمد جزء استان هایی است که انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در آن به صورت تمام الکترونیک برگزار نخواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ مسئول فناوری اطلاعات هیات مرکزی نظارت بر انتخابات در کهگیلویه وبویراحمد گفت: از نظر هیات مرکزی انتخابات، به نظر می رسد هنوز شرایط و زیرساخت های لازم نرم افزاری برای انجام مطلوب این مهم در این استان فراهم نشده است.

عباس رسولی اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده به جزء استان های کهگیلویه وبویراحمد، قم، خراسان جنوبی و چهارمحال و بختیاری در سایر استان ها و مناطق کشور انتخابات شورای اسلامی به صورت تمام الکترونیک برگزار می شود.

پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به همراه دوازدهمین دوره انتخابات رئیس‌جمهوری در 29 اردیبهشت سال 96 در سراسر کشور برگزار می‌شود. 

چهار هزار و 638 داوطلب برای عضویت در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در این استان نام نویسی کردند. 

نام نویسی رسمی از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 30 اسفند سال 1395 و همزمان با سراسر کشور در کهگیلویه و بویراحمد آغاز و تا ساعت 24 روز 6 فروردین سال جاری ادامه داشت. 

کهگیلویه وبویراحمد با جمعیت بیش از 700 هزار نفر دارای 17 شهر و یکهزار و 676 روستای دارای سکنه است که 740 روستای آن بالای 20 خانوار است. 


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.