بازدید تیم پایش معاونت بهداشتی از مرکز بهداشت

در راستای نظارت بر نحوه ارایه خدمات بهداشتی، تیم پایش معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از روند اجرای برنامه‌های طرح تحول نظام سلامت مرکز بهداشت شهرستان بوشهر بازدید کرد.

بازدید تیم پایش معاونت بهداشتی از مرکز بهداشت
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بوشهر در این خصوص گفت: در راستای نظارت بر نحوه ارایه خدمات بهداشتی به‌ویژه روند اجرای طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت، تیم پایش معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از این شهرستان بازدید کرد.

حسن فخرایی با اشاره به اینکه این بازدید از مرکز بهداشت، مراکز خدمات جامع سلامت و خانه‌های بهداشت شهرستان و با چک‌لیست‌های استاندارد صورت گرفته است افزود: در این پایش تمامی بسته‌های خدماتی شامل مادران، باروری سالم، کودکان، میان‌سالان، خودمراقبتی، سالمندان، تغذیه، جوانان و نوجوانان در سالن اجتماعات بررسی و پایش گردید و سپس از 2 مرکز خدمات جامع سلامت و پایگاه سلامت بازدید شد.

وی تصریح کرد: این بازدیدها به یافتن هر چه کیفی‌تر نقاط ضعف و قوت کار، حل مسائل و گسترش ارائه خدمات کمک می‌کند.

دکتر محمدمهدی خواجه ئیان معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه به بررسي وضعيت شاخص‌ها، پانل مديريت اطلاعات سلامت و اهداف و انتظارات در سال 95 پرداخت.

كارشناسان تیم پایشگر معاونت بهداشتی نیز ضمن ابراز رضایت از عملکرد مرکز بهداشت شهرستان بوشهر، هدف اصلی این بازدید را تبادل اطلاعات و انتقال تجارب عنوان کردند.

گفتنی است بعد از بازدیدهای صورت گرفته از شهرستان بوشهر جلسه‌ای با حضور دکتر محمدمهدی خواجه ئیان معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه، سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بوشهر، كارشناسان تیم پایشگر معاونت بهداشتی و کارشناسان مسئول ستادی شهرستان بوشهر در سالن اجتماعات این مرکز برگزار شد.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.