ضرورت پیوست سلامت برای صنایع

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: صنایعی که وارد این استان می شوند نباید بدون داشتن پیوست سلامت اجازه کار داشته باشند.

ضرورت پیوست سلامت برای صنایع
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر علیرضا رئیسی روز دوشنبه با بیان اینکه نقش مسئولیت اجتماعی صنایع در بخش سلامت مغفول مانده و هیچ یک از صنایع بزرگ فعال در این استان پیوست سلامت ندارند، افزود: با وجود تاکید برنامه پنجم و ششم توسعه مبنی بر اینکه صنایع باید پیوست سلامت داشته باشند ولی صنایع موجود در استان بوشهر به این مساله توجه نمی کنند.

وی پرداختن به پیوست سلامت صنایع را یکی از برنامه های امسال دانشگاه علوم پزشکی برشمرد و اظهار کرد: با اجرای پیوست سلامت از جانب صنایع در استان بوشهر ساز و کارهای لازم در زمینه کاهش تاثیر زیست محیطی ناشی از تولید محصولات مورد توجه قرار می گیرد.

وی با تاکید بر اینکه مطالبه جدی دانشگاه علوم پزشکی از صنایع موجود در استان داشتن پیوست سلامت است، بیان کرد: از صنایع چیزی نمی خواهیم ولی آن میزان از سلامتی را که قبل از ورود آنها به استان بوشهر وجود داشت را تضمین و حق ندارند آن را تهدید کنند، بخش سلامت از صنایع هیچ صدقه و گدایی نمی خواهد و تنها خواسته ما این است که از آلودگی هایی که ایجاد می کنند که بر سلامت مردم تاثیر دارد، پیشگیری کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: صنایعی که وارد این استان می شوند نباید بدون داشتن پیوست سلامت اجازه کار داشته باشند.

وی یادآور شد: مردم استان بوشهر میزبان و مرزبانان خوبی از منافع ملی هستند ولی مطالبه ما این است که صنایع سلامت مردم را تضمین کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: همانطور که صنعت موجب آبادانی می شود باید سلامت را نیز تضمین کند.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.