قم؛

رضایت از اقدام‌های ستاد تسهیلات زائران قم در نوروز ۹۶

استاندار قم با صدور پیامی از اقدام‌های ستاد تسهیلات زائران قم در نوروز ۹۶ ابراز رضایت کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ استاندار قم با صدور پیامی گفت: مجموعه دستگاه های دست اندرکار امر تسهیلات زائران و خدمات سفر استان قم در نوروز 96، اقدام های رضایت بخشی در جهت میزبانی شایسته از میهمانان نوروزی و بهبود و ارتقاء کیفیت خدمات رسانی در بخش های مختلف انجام دادند.

صادقی در این پیام که نسخه ای از آن روز یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، از زحمات و تلاش های ارزنده همه نیروها و عوامل مسئول که با تمام امکانات و خالصانه، عزم خود را برای فراهم ساختن اسباب آسایش و رفاه زائران و مسافران در ایام تعطیلات نوروز جزم کرده بودند به ویژه تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) و تولیت مسجد مقدس جمکران، نیروهای پرتلاش اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی استان، مجموعه مدیریت شهری، پرسنل خدوم شهرداری و نیز ماموران زحمتکش پاکبان، پلیس راه و گروه های راهداری تشکر کرد.

وی همچنین از دستگاه های هلال احمر، اورژانس، راه آهن، مسئولان و کادر پزشکی و پرستاری بیمارستان ها و مراکز درمانی، بانک ها، آموزش و پرورش، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، صدا و سیما، خبرنگاران و اصحاب فهیم رسانه، اوقاف و امور خیریه، فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانداری قم، کارکنان معاونت هماهنگی امور زائرین استانداری و تمامی نهادها و دستگاه های خدماتی، تشکر و قدردانی نمود.

صادقی در پایان این پیام سلامتی و توفیق های روز افزون همگان را در خدمت بیشتر به زائران و مجاوران حرم بانوی کرامت و مسجد مقدس جمکران از درگاه خداوند منان مسالت کرده است.

ستاد تسهیلات نوروزی زائران همه ساله به ریاست استاندار و در قالب کمیته های مختلف و با حضور دستگاه ها و نهادهای مختلف استان تشکیل می شود؛ این ستاد فعالیت خود را از 25 اسفندماه سال گذشته آغاز کرد و تا 14 فروردین ماه جاری به مسافران و زائران نوروزی خدمات ارائه داد.
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار