قم؛

نیمه شعبان بهره برداری ازتقاطع غیرهم سطح

شهردارقم گفت:طرح تقاطع غیر هم‌سطح بلوار شهید کریمی به بلوار پیامبر اعظم (ص) باید تا قبل از نیمه شعبان به بهره‌برداری برسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛سقائیان نژاد در دویست و بیست و هشتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات شهید باکری این شورا برگزار شد، با اشاره به انسجام و وحدت موجود در مدیریت ستاد نوروزی در شهرهای بزرگ کشور گفت: ما نیازمند آن هستیم که این وحدت را در قم بیش از گذشته شاهد باشیم.

شهردار قم گفت: باید میان اعضای ستاد تسهیلات زائران و خدمات سفر در قم هماهنگی به وجود آید و تصمیم‌گیری در این ستاد تحت مدیریت واحد انجام گیرد.
 
وی افزود: ستاد اطلاع‌رسانی به زائران در عوارضی قم- تهران نباید در مدخل ورودی شهر مستقر باشند، بلکه باید مکان‌هایی برای استقرار آنها یکی، دو کیلومتر مانده به عوارضی باشد.
 
شهردار قم تصریح کرد: بابیان اینکه در ستاد تسهیلات نوروزی قم هر یک از ارگان‌ها و نهادها جداگانه برنامه‌هایی را تدارک می‌بینند، در بسیاری از شهرهای بزرگ، شهردار جانشین استاندار است و اداره شهر از سوی شهردار پیگیری و دنبال می‌شود.
 
سقائیان نژاد ادامه داد: نیروی انتظامی، آموزش‌وپرورش و شهرداری بهترین ارگان‌هایی هستند که می‌توانند در مدیریت شهری به‌ویژه اسکان زائران بهترین عملکرد را داشته باشند و در مواقع بروز بحران و شرایط خاص با مشکلات مقابله کنند.
 
شهردار قم بیان کرد: باید میان اعضای ستاد تسهیلات زائران و خدمات سفر در قم هماهنگی به وجود آید و تصمیم‌گیری در این ستاد تحت مدیریت واحد انجام گیرد.
 
وی گفت: با تأکید بر لزوم تقویت بوستان‌هایی که در شهر ظرفیت ایجاد کمپینگ زائران و مسافر را دارند، در ایام نوروز شاهد استقبال خوب زائران نوروزی از کمیپنگ‌های اقامتی شهرداری قم مستقر در بوستان‌ها بودیم.
 
سقائیان نژاد اظهار داشت: در نظر گرفتن یا احداث محل خاص برای اسکان زائران کار درستی نیست، به این دلیل که بسیاری از مردم واحدهای مسکونی خود را برای اسکان زائران در نظر می‌گیرند و آمادگی لازم را برای اسکان زائران دارند، از همین رو می‌توان با هماهنگی اداره کل اماکن این واحدهای مسکونی را در اختیار زائران قرار داد.

وی با اشاره به پیش روی بودن ایام نیمه شعبان گفت: طرح تقاطع غیر هم‌سطح بلوار شهید کریمی به بلوار پیامبر اعظم (ص) باید تا قبل از نیمه شعبان به بهره‌برداری برسد.
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار