نوروزی در نطق میان دستور:

برای دفاع از کشورمان ذره‌ای از پای نخواهیم نشست/مسئولین در هیأت نظارت بر انتخابات باید دقت لازم را داشته باشند

نماینده مردم رباط کری گفت: ملت سرافراز و بزرگ ایران در طول هزاران سال به رهبری امام راحل توانست ابهت،‌ عظمت، شجاعت و فضیلت و رشادت خود را به رخ جهانیان بکشاند.

برای دفاع از کشورمان ذره‌ای عقب نشینی نخواهیم کرد/ ملت قهرمان ایران همواره درس آزادگی و ایثارگری به جهانیان خواهد داد.به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در نطق میان دستور صحن علنی مجلس پیرامون تحولات منطقه‌ای اظهار داشت: پس از حمله آمریکا به سوریه و نقض تمامیت ارضی این کشور و تمجید کشور عربستان به کشورهای غربی از این اقدام، نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفته است امیدوارم پیام حمله آمریکا در سوریه در تهران شنیده شود.

وی افزود:به این جانیان می‌گوییم که امیدواریم شما پیام مقاومت قهرمانانه ملت بزرگ ایران را در جنگ تحمیلی که به سرکردگی صدام بعثی اعمال شد از حافظه خود پاک نکرده باشید.

نماینده مردم رباط کریم ادامه داد: ما رزمندگان، ‌جانبازان، آزادگان، ایثارگران ملت ایران ضمن گسترش روحیه قهرمانی و ایثارگرانه خود به نسل جدیدمان از نسل خودمان هم سنگر خواهیم ساخت و برای دفاع از این مرز و بوم ذره‌ای از پای نخواهیم نشست و ذلت و خواری آمریکا و هم‌پیمانانش را در خلیج فارس نشان خواهیم داد.

نوروزی گفت: رژیم صهیونیستی و آمریکا و همه مزدوران بدانند ملت سرافراز و بزرگ ایران در طول هزاران سال به رهبری امام راحل توانست ابهت،‌ عظمت، شجاعت و فضیلت و رشادت خود را به رخ جهانیان بکشاند و نشان دهد ملت قهرمان ایران همواره درس آزادگی و ایثارگری به جهانیان خواهد داد.

وی با بیان اینکه به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها نزدیک می‌شویم، عنوان داشت: دولت بیش از پیش فعال‌تر شده و به شهرستان‌ها و استان‌ها سفر می‌کند و به فکر پرداخت سود سهام عدالت می‌افتد و یا به توزیع سبد کالا روی می‌آورد. توصیه می‌کنیم که دولت به کار کارشناسی بیشتر در تقویت صنعت و معدن از طریق پرداخت حق 30 درصد صندوق توسعه ملی به آنان روی بیاورد و از قاچاق کالا که امروز از 15 میلیارد دلار از مبادی غیرمتعارف وارد می‌شود جلوگیری کند و به جای استفاده از نیروهای سیاست زده در وزارتخانه‌ها و استانداری‌ها کار را به متخصصان دلسوز بسپارد.

نماینده مردم رباط کریم ادامه داد: همان طور که شنیده می‌شود در برخی از استان‌ها، استانداران و فرمانداران به صورت مداوم با روسای ستاد انتخاباتی جناح های مشخص خود و اصلاحات جلسه برگزار می‌کنند که این امر باعث لطمه به روند انتخابات و اعتماد ملی می‌شود.

نوروزی در تذکری خطاب به مسئولین هیأت‌‌های وزارت در تأیید و صلاحیت افراد در پایان خاطر نشان کرد:‌ لازم است مسئولین در هیأت نظارت دقت لازم را داشته باشند که مبادا محکومان فتنه و یا کسانی که در اقدامات برخلاف امنیت ملی نقش اصلی داشتند، پرونده داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار