کولیوند در نطق میان دستور:

دولت گزارشی از تحقق اقتصاد مقاومتی به مردم ارائه کند/ مردم خواستار رسیدگی دولت به وضعیت معیشت هستند

نماینده مردم کرج گفت: مطالبه و درخواست جدی مردم ایران رسیدگی سریع به وضعیت معیشتی و یافتن راه حل اجرایی برای ایجاد اشتغال است.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان محمد جواد کولیوند در صحن علنی امروز ( سه شنبه، 24 اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم و ضمن  تبریک سال 1396 گفت: یکی از وقایع سال 95 تغییر سیاسی در کادر ریاست جمهوری ایالات متحد آمریکا بود که این تغییر با اعتراف صریح رئیس جمهور فعلی آمریکا دست نابکار آنها را در آغشته شدن به خون پاک بسیاری از مردم مظلوم منطقه طی سال های متمادی را آشکار ساخت.

وی افزود: این جنایت ها از کشورهای فلسطین اشغالی، لبنان، افغانستان، پاکستان، سوریه و عراق گرفته تا بحرین و یمن به گونه ای بوده که مدیر اجرایی برنامه جهانی غذا در اظهار نظری اعلام کرد که 7 میلیون نفر از مردم مظلوم یمن ،غذایی برای خوردن ندارند و کشورهای جهان هرچه سریعتر بای  برای رفع نیازهای غذایی مردم این کشور اقدام کنند.


 وی خاطرنشان کرد: لازم است به سران عرب منطقه هشدار داده شود که شما مگر ادعای مسلمانی ندارید؟ آیا جامعه جهانی این جنایت جبران ناپذیر عربستان را می پذیرد؟ اگر پاسخ، سکوت خفت بار این عروسک های خیمه شب بازی است باید اعلام کرد تاریخ این زمان را به خاطر خواهد سپرد و سرانجام به حکم قرآن ؛مستضعفان وارثان زمین خواهند بود.

کولیوند تصریح کرد: همان گونه که حزب الله لبنان، رژیم تا دندان مسلح غاصب صهیونیستی را در جنگ 33 روزه سر جای خود نشاند؛مردم خون به ناحق ریخته کودکان، زنان و مردان مظلوم مسلمان منطقه گریبان آن ها را خواهد گرفت و همانطور که مردم تومار تروریست ها را در منطقه درهم پیچیدند،حق خود را از جهان خواران گرفته و آنها را به خاک مذلت خواهند نشاند.

رئیس کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور در مجلس با بیان اینکه به عنوان نماینده ملت ایران اسلامی از دولت می خواهم از آنجایی که سال 1395 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری شد، ضمن تشکر از اقدامات دولت از آنان می خواهم گزارشی را برای اطلاع ملت ارائه نمایند تا این گزارش وضعیت اقتصادی کشور را ترسیم کند.

وی تاکید کرد: مطالبه و درخواست جدی مردم ایران رسیدگی سریع به وضعیت معیشتی و یافتن راه حل اجرایی برای ایجاد اشتغال است.

کولیوند ادامه داد: ملت ایران واقف است که تجربه های گذشته نشان می دهد جریاناتی که در فرآیندهای انتخابات نظام اسلامی ما تقوای سیاسی را رعایت نکرده در آینده نیز قطعا امانتداران خوبی برای نظام نخواهند بود و بسیاری از فسادهای موجود نتیجه عملکرد این جریانات است؛این رو، علاوه بر توصیه های جدی مقام معظم رهبری و رعایت خطوط قرمز نظام مردم ایران اسلامی مراقبت ویژه ای از این نوع رفتار و جریانات جدید در انتخابات آتی داشته باشند.

نماینده مردم کرج در بخش دیگری از نطق خود با اشاره به مسائل حوزه انتخابیه خواستار تسریع در تخصیص اعتبارات سفر استانی دولت به استان البرز توسط معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و همچنین تعیین تکلیف سریع وضعیت قطار شهری کرج توسط وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی شد

وی خاطرنشان کرد: مردم ولایتمدار شهر کرج به لحاظ طولانی شدن عملیات فیزیکی قطار شهری این شهر از دست اندرکاران و تصمیم گیران این امر گله مندند. شورای شهر و شهردار کرج نیز پیشنهاد حل این موضوع را ارائه کرده اما هیچ تصمیمی در این مورد اتخاذ نشده است.

کولیوند در ادامه به بیان مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه خود پرداخت و خواستار عملیاتی نمودن 30 میلیون متر مکعب پساب تصفیه شده غرب استان تهران از سوی وزارت نیرو  در استان البرز شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار