رئیس دادگستری پلدختر:

دستگاه قضایی پلدختر با تبلیغات پیش از موعد کاندیداها برخورد می‌کند

دستگاه قضایی بر تخلفات انتخاباتی قبل، حین و بعد از انتخابات نظارت کامل دارد و بر اساس قانون با هرگونه تبلیغات پیش از موعد مقرر از سوی کاندیداها برخورد می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛بیژن سوری رئیس دادگستری پلدختر به در پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا اشاره کرد و اظهار داشت: مجریان انتخابات باید اصل بی‌طرفی را سرلوحه فعالیت‌ها وکار خود قرار دهند زیرا رأی مردم امانت است و باید از آن به بهترین شکل ممکن مراقبت کنند.

وی  با اشاره به اینکه وظیفه مهم و محوری دستگاه قضایی شهرستان در حوزه انتخابات پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی و برخورد قضایی با آن‌هاست،افزود: دستگاه قضایی با تخلفات انتخاباتی به هیچ عنوان مماشات نمی‌کند و مردم در این رابطه به شدت خواستار برخورد با متخلفان از دستگاه‌های مسئول هستند.

رئیس دادگستری پلدختر عنوان کرد: دستگاه قضایی با رعایت اصل بی‌طرفی و مرقانون و ایجاد فضای سالم و امن در برگزاری انتخاباتی پرشور و حضور حداکثری تلاش می‌کند.

وی بیان کرد: تا کنون بیش از 33 انتخابات در انقلاب اسلامی سالم و پرشوربرگزارشده که مایه افتخاری بزرگ برای نظام و ملت است.

سوری تصریح کرد: قانون برای همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات وظایف و حدودی را مشخص کرده که همه باید آن را مد نظر داشته و رعایت کنند و حاکمیت نظام را نادیده نگرفته و زیر سوال نبرند.

وی گفت: دستگاه قضایی بر تخلفات انتخاباتی قبل، حین و بعد از انتخابات نظارت کامل دارد و بر اساس قانون با هرگونه تبلیغات پیش از موعد مقرر از سوی کاندیداها برخورد می‌کند.

رئیس دادگستری پلدختربا بیان این که انتخابات یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است ادامه داد: انتخابات فرصتی است که نظام جمهوری اسلامی ایران در اختیار مردم قرار داده تا بتوانند در سرنوشت خود سهیم باشند و این امر بیانگر مردم سالاری دینی در نظام ما است.

وی اظهار داشت: از آنجایی که دشمنان چشم طمع به این دستاوردها دارند و در تلاش برای ایجاد نا امنی در کشور هستند، مجریان و دست اندرکاران انتخابات تلاش کنند تا در دو انتخابات پیش رو اردیبهشت ماه سال 96 پرشور، قانونی، سالم، در امنیت کامل و حضور حداکثری مردم برگزار شود.

سوری افزود: امیدواریم انتخابات پیش رو با حضور حداکثری مردم فهیم کشور در انتخابات برگزار و مایه یاس و ناامیدی دشمنان نظام شود.

وی عنوان کرد: دستگاه‌های مختلف شهرستان و دست اندرکاران انتخابات نهایت همکاری را داشته و مقدمات این انتخابات پیش رو در شهرستان را به خوبی فراهم کنند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.