رئیس‌ جمهور :

به‌زودی خبرهای خوشی از دستاوردهای هسته‌ای می‌شنویم/ در زمینهٔ تولید بنزین خودکفا خواهیم شد

رئیس‌جمهور گفت: به‌زودی خبرهای خوشی از دستاوردهای هسته‌ای ایران خواهیم شنید که ثابت خواهد کرد ملت و دولت ایران در راه تکمیل دانش هسته‌ای خود عقب‌نشینی نکرده است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسن روحانی در نشست با فعالان و نخبگان سیاسی، فرهنگی و اقتصادی استان سمنان در سالن جلسات جمعیت هلال‌احمر این استان گفت:  به‌زودی خبرهای خوشی از دستاوردهای هسته‌ای ایران خواهیم شنید که ثابت خواهد کرد ملت و دولت ایران در راه تکمیل دانش هسته‌ای خود عقب‌نشینی نکرده و مسکوت نمانده است.  

وی با اشاره به امنیت موجود در کشور، امنیت را بزرگ‌ترین دستاورد دولت یازدهم دانست و افزود: امروز ایران ما از لحاظ آرامش و امنیت در زمره نمونه‌های برتر دنیاست.

روحانی افزود: تا دیروز قطعنامه‌های تهدید کشورهای جهان علیه ایران را شاهد بودیم اما امروز معاهدات و تفاهم‌نامه‌های همکاری‌های دولت‌های دنیا با ایران را شاهدیم.



در زمینهٔ تولید بنزین خودکفا خواهیم شد

رئیس‌جمهور ایران اسلامی بابیان اینکه برخی از آمارها و افتخارات ملی ما حتی در ۶۰ سال گذشته نیز بی‌نظیر بوده است، گفت: برای اولین بار ما در چند هفته آینده درزمینهٔ تولید بنزین خودکفا خواهیم شد و به‌عنوان صادرکننده بنزین خواهیم بود که نشان از عزت و اهتمام ایران و ایرانی دارد.

وی بابیان اینکه ایران اسلامی پس از سال‌ها توانست تا بعد از ۶۳ سال، صادرات را بر واردات برتری دهد، بیان داشت: طبق آمارهای رسیده در سال گذشته نیز بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال افزایش صادرات بر واردات در کشور گزارش‌شده که این‌یک دستاورد عظیم است.

روحانی در ادامه سخنان خود به انتخابات پیش رونیز اشاره کرد و گفت: به هیچ‌کس اجازه نخواهیم داد تا مردم را از رفتن به‌پای صندوق رأی مأیوس کند چراکه ملت ایران اسلامی باعزت و اقتدار برای سرنوشت خود پای صندوق‌ها حاضر می‌شود و با توکل به خدا ملت ایران در روز بزرگ انتخاب ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای ایران اسلامی با حضور گسترده و حداکثری خود حماسه‌ای دیگر خلق کنند.



انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.