راه‌اندازی مرکز رشد زیست‌فناوری دریایی

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از موافقت با تأسیس مرکز رشد زیست‌فناوری دریایی خلیج‌فارس به دستور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد.

راه‌اندازی مرکز رشد زیست‌فناوری دریایی
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، افشین استوار با اشاره به صدور مجوز مرکز رشد زیست‌فناوری دریایی خلیج‌فارس با تأکید بر علوم دریا پایه به همت رئیس دانشگاه و معاون تحقیقات و فناوری و پیگیری‌های گروه توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در واپسین روزهای سال 1395، اظهار داشت: این مرکز به استناد رأی صادره در دویست و پنجاه و هشتمین جلسه شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی، به منظور شروع کار موفق به اخذ مجوز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شد.

وی با بیان اینکه مرکز رشد زیست‌فناوری دریایی خلیج‌فارس در خیابان ایلام در کنار بوستان خلیج‌فارس واقع‌شده است، افزود: این مرکز در ابتدا با 5 واحد فناور و تجهیز ساختمانی مجزا در کنار ساحل نیلگون خلیج‌فارس فعالیت خود را از ابتدای سال 1396 آغاز خواهد کرد.

استوار ادامه داد: این مرکز آماده تبدیل ایده‌ها به محصول، ارائه همه مشاوره‌های حقوقی و فنی، پذیرش ایده‌های مناسب و کمک در تهیه طرح کسب‌وکار به فناوران است.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.